Jawa i AM6

Czy takie połącznenie byłoby możliweź Czy raczej trzeba by dość mocno przerabiać ramę?

no na pewno trzymania całe byś musiał przerabiac :expressionless:
a jeszcze dużo innych pierdół typu chłodnica idt.

cała elektryka, chłodnica no i do tego musiałbyś odpowiednio ramę przerobić.

napisze tak: Nie psuj mustanga!! po coś? Przecież jawowska 50cc na czeskich częściach po odblokowaniu jedzie 80-85km/h, wiec nie ma zupełnie sensu swapować silnika.

ale po jakim odblokowaniu corey? :slight_smile: orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były), poza tym jawka nie pójdzie tyle ile ty piszesz, raczej 65-70km/h i to po tuningu (planowanie głowicy, przeróbka komory spalania, szlify), oprócz tego jawka ma tylko 3 biegi, ewentualnie doradźcie mi jakiś inny silnik, który można wsadzić do niej

Jak miałbym wsadzić inny silnik do jawki nie wsadziłbym na pewno 50 tylko coś większego, przecież to jedna robota a jaka frajda byłaby z jazdy

Widziałem filmik, simson z silnikiem rotaxa 125 od rski ^^ wiecie jak to zajebiście latało ??

http://w3.bikepics.com/pics/2007/10/19/bikepics-1060568-full.jpg

lepiej tak motorynę stuninguj :lol:

Wsadź 80, jeździłem taką Jawką i szła kozacko.

[ Dodano: 2009-01-02, 21:58 ]
jacob555, motorynka git. Ile to pojemnościę :roll:

chyba są nawet specjalne kity do Jawki do przerobienia a 70, czy 80 niedrogie…


Patrico, z tego, co pamiętam to 750 było…

To jest chyba 750 suzuki ale mogę się mylic

Jawki robili seryjnie także z 80, więc problemu z przełożeniem nie będzie, tylko cylinder tłok etc.
No i wał można.

jacob555, to prawdziwa bestia :smiley:

człowieku nic nie przerabiaj jawa to taki subr silnik ze masakra mój kumpel boshem tłok oszlifował, ząłożył pierscienie od simsona i latał ostro 60-65

Zbychoo, twój post jest bez sensu. Jak nie umiesz czytać to nie pisz. On chce przerobić.

Poszukaj na allegro cylka od Jawki 80. Pewnie nie drogie, a różnica ogromna.

albo wsadź silnik np. od mz 150 :stuck_out_tongue:
no chyba że chcesz jeździc legalie to możesz tez od sima :wink:

te cylindry co mówicie (70/80) to są z Czech zamawiane, bo w Polsce takie są rzadko dostępne (jeśli w ogóle są dostępne), koszt zakupu i przesyłki takiego cylindra 70 wacha się w granicach 1200zł, a te 60cc to tak naprawdę marnej jakości 55cc, już lepiej rozwiercić orginalny czeski cylinder, były też jawki 90 roadster (4 biegowe) ale ich też jest mało w polsce, a znacie jakieś silniki z tłokiem leżącym, chłodzone powietrzem? tak bardziej mi się widzi silnik od MZ 150 lub WSK 125, ale to też jest dużo roboty

ale po jakim odblokowaniu corey? :) orginalne czeskie jawki nie były blokowane (tylko ogary były)



Czeskie jawy puszczane na Polski tynek też były blokowane. A jawka w dobrym stanie na wszystkich cześciach czeskich ma v-max ok. 80 jak już pisałem :P. To ejst pewniak :P wystarczy trochę poczytać :)


WSK 125



max 80 tym pojedziesz. To jest silnik niskoobrotowy, a jawka jest dla niego poprostu za lekka.

wsadź jakiś sportowy wydech do jawki od skutera i zobaczysz jak będzie szła np. tecnigas:P

ja z kumplem kupiliśmy leo ZX trochę dobite ale bez wgnieceń za 70zł i zaaplikowaliśmy do jawki normalnie zupełnie inny motór :slight_smile:

jeśli już to swapuj tę AM6 jeśłi tak bardzo chcesz, ale według mnie nie warto psuć takiego klasyka :roll: :mrgreen: AM6 to jeszcze ujdzie, ale spróbuj zeswapować silnik od WSK czy MZ to Cię chyba wykastruje :lol: :stuck_out_tongue: