Witam , ostatnio słyszałem ,że sprzętem jaki posiadam (TGB Tryton ) mogę jechać ok. 120 km/h . Wystarczy abym wymnienił cylinder na 70 ccm i tu nasuwa się moje pytanie , jaki wybrać . Słyszałem ,że Stage6 Streetrace 70cc Minarelli jest godny swojej ceny , ale trzeba zmienić wydech . I jeżeli trzeba było by wymienić wał i łożyska to też bym prosił o polecenie.
A MOŻE NITRO Z PROPAN BUTANEM chciałbyś sobie zamontować :-) . Nie wiem gdzie się takiej NIEPRAWDY !!! naczytałeś ???. Z sinika 125cm można jechać bez tuningu około 120 km/h zależy jaki silnik i motor , Honda varadero 125 może pójść nawet 140km/h ( to już inna półka do tematu). Z cylindra 70 możesz max 90 km/h WYCISNĄĆ z górki 95km/h
Skoro to nieprawda to jego pewnie ciągnęli za samolotem http://www.youtube.com/watch?v=9HqexCnHhiY ?
WOLKER napisał:
A MOŻE NITRO Z PROPAN BUTANEM chciałbyś sobie zamontować :-) . Nie wiem gdzie się takiej NIEPRAWDY !!! naczytałeś ???. Z sinika 125cm można jechać bez tuningu około 120 km/h zależy jaki silnik i motor , Honda varadero 125 może pójść nawet 140km/h ( to już inna półka do tematu). Z cylindra 70 możesz max 90 km/h WYCISNĄĆ z górki 95km/h
Bzdurzysz.
Nie ma znaczenia pojemność tylko MOC jaką uzyskujesz oraz w jakim zakresie obrotów. Silniki F1 mają pojemność 1.5 (tyle co honda civic 90KM) i mają ich po 600-800KM. I są szybsze niż civic 1,5
Masz, pierwszy z brzegu streetrace70 http://www.youtube.com/watch?v=_BYmkxxrqqg a to żaden wyczynowy silnik.. tylko własnie taki street. Następny http://www.youtube.com/watch?v=ohWIDxdkdEY
nawet jeżeli liczniki przekłamują... to przecież nie o 40km/h
po pierwsze masz silnik morini nie minarelli tj prilia sr ac,suzuki katana ac po 2 w standardzie po odblokowaniu ten silnik ma 5,5-6KM i v-max 90kmh,po 3 jak chcesz 120kmh to góra,wydech,gaźnik,wał,łożyska,moduł.pamiętaj o kosztach zrobię ci tani zestaw [z dobrych części nie allegro] do przemyślenia czy warto];
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-motoforce-sport-70cc,pZ027970.bhtml
http://shop.mieloch.pl/gaznik-tec-pro-phbg-21mm,pZ043495.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top-racing-std,pZ010831.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-uszczelniacze-rms-teflon,pZ038519.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas-next-r,pZ029242.bhtml
a jest to dopiero początek zabawy jeszcze zostaje nam wari,sprzęgło,przełożenia pierwotne i końcowe itd
tu prawidłowo dotarty tgb
https://www.youtube.com/watch?v=ifvBet6qFmk
tgb ale na pewno nie full sport jak w tytule
https://www.youtube.com/watch?v=POXKdHPYtQ4
i kilka innych na morini
https://www.youtube.com/watch?v=-Bums6wj7BE
https://www.youtube.com/watch?v=-L0WNzE7-_8
Czy blokada na tłumiku dużo zwiększy v-max , bo mam ściągniętą na wariatorze i jeździ mi 75 km/h ?
Zdejmij to się dowiesz
Ok, sprawdzę .