Witam jaki powinien być vmax piaggio typhoona po niedawno robionej wymianie tłoka cylindra i pierścieni na tłumniku yasuni racing i gaźniku dellorto phva 12 bo mój wynosi tylko 80. Bardzo proszę o pilne odpowiedzi
A jakiego vmax się spodziewałeś ? Co to za cylinder ?
jakieś cmr. Na pudełku pisze że japoński. Cały komplet kosztował mnie 150 zł. A co
mmmmmmmmmm to duzo jak .uj hehe wiecej nie pojdzie niz 80
Chodziło mi o pojemność. 50 czy 70 ? W każdym razie po zestawie za 150 zł nie spodziewałbym się rewelacji, więc te 80km/h to i tak dobry wynik.
80 to i tak 35 więcej niż Ci wolno :)
v max masz ok , jak się ścigałem z takim piaggio to miał v max nieco słabszy od mojego a jakiś nawet tłumik miał dobry z tego co widziałem , mój leci 85 km/h a tamten tez 80 zasuwał, masz gaźnik 12 mm ? zmień go. u mnie siedzi taki sam ale mam 50cc bez tuningu a i tak jest za mały bo oryginał 16mm się zepsuł spadek mocy odczułem na przyspieszeniu(jest minimalnie słabsze) no i na 16mm było mniejsze spalanie teraz mam ciągle manetke na full to ponad 3.5 pali a na 16mm spalanie 3.33/100 przy tej samej prędkości wtedy potrzebowałem mniej gazu dawać.
no teraz jest 50 na 70 łapał setke
a powiedzcie co mógłbym zrobić żeby w miarę tanim kosztem łapał te 90km/h
krzys12155 napisał:
a powiedzcie co mógłbym zrobić żeby w miarę tanim kosztem łapał te 90km/h
Zamienić na 125-tkę :)
skoro mówisz że na 70cc leciał stówe to czemu nie załorzysz z powrotem 70 :P ?
no bo zatarł sie pompa olejowa staneła
Jak może pompa oleju stanąć?
Tak o z siebie?
Jak pompa oleju "staneła" to i sinik musiał zostać unieruchomiony.
Pompy zawsze napędzane są poprzez przekładnie zębatkową więc nie wciskaj kitu bo albo oleju nie wlałeś/wyciekł lub nie zmieniłeś i szalm się z niego zrobił.
FormaN napisał:
Jak może pompa oleju stanąć?
Tak o z siebie?
Jak pompa oleju "staneła" to i sinik musiał zostać unieruchomiony.
Pompy zawsze napędzane są poprzez przekładnie zębatkową więc nie wciskaj kitu bo albo oleju nie wlałeś/wyciekł lub nie zmieniłeś i szalm się z niego zrobił.
ale przecież mowa o 2T ;) a w dwusuwach pompy oleju to bardzo czuły punkt. co innego w 4T bo tam nie ma opcji żeby ją zepsuć. 80km/h na 50 to bardzo dobry wynik więcej raczej już nie pojedzie.
a no dobra dzieki za pomoc