I juz nic lepszego za 2000zł to chyba nie znajdę chłopaki co ? Bo ja słabo się znam na skuterach to bedzie mój pierwszy i nie chciałbym trafić na szajs :(
Ja chciałem ince spartan i w sumie obojetne mi było czy nówka czy używka , ale mój ojciec ma głupie przesądy i koniecznie chciał nówke, no ale nówka spartan do tanich nie należy a mialem na wydanie ok 2700zl. Skończyłem na nowym Romecie za 2400zl w sumie nie narzekam oprócz tego że po dwoch dniach kabelki od kostek sie poodłaczaly i nie trybi mi elektronika, ale w poniedziałek jade do serwisu. Skuter fajny i wyjątkowo malo pali(co prawda skutery dużo nie palą) ale on pali wyjątkowo mało. :) Więc moim zdaniem kupuj Ince, co prawda nie jestem jakimś mechanikiem ani majstrem ale ja bym brał ince:) A no i dowiedz się jeszcze jaki przebieg żebyś jakieś padliny nie kupił bo ludzie naprawde wszystko na skuterach robią.
Sorry ze post pod postem, jeżeli ma blokady to max 50km, po zdjęciu i jest 2suw to można w miare poszaleć ok 80km/h -85km/h. Popytaj sie jeszcze ludzi na serwisie nie zalecaj sie w 100% do moich odpowiedzi bo jak juz mówiłem dopiero poznaje skutery, na pewno ktoś się jeszcze odezwie w sprawe Inci , może sam własciciel takiego pojazdu.:D
Zobacz tego Peugeota i Joga . Fajne macie tam używane skuterki w fajnej kasie :). Nie wierz w spalanie Joga, to jest LC, więc 4 musi spalić , ale ogólnie jest to najlepszy skuter z wszystkich propozycji . Jak jest okej , tzn. Pali, trąbi , skręca , hamuje, jeździ prosto to bierz tego Joga bez zastanowienia !.