juz 8 miesiecy temu skonczylem 13 lat i teraz bd przymierzal się do zdania na karte motorowerową. Nie wiem czy lepszy bdzie motorower czy skuter… Wolalbym skuter bo wygodny i skrzynia biegów automat. Patrzylem troche na zipp ale jaki? tak zeby nawet z blokada sporo jechal. Wiem ze te blokady niby są na 45 km/h ale i tak te skuterki troche wiecej jadą. Jaki skuter dobry zeby fajnie wyglądał (dla chłopaka) i zeby był zwinny i z blokada tak 50-55 km/h a bez z 70-80 km/h? Cena tak do 4 tysiecy ;]
Z gory dziekuje ;)
Patrzylem takze na Aprille i widzialem ze dosc dobre osiagi… Jaki polecacie?
Ile wzrostu ? :)
Od siebie powiem tak :
Olej zippy, sripy, romety i inne, ponieważ masz do dyspozycji AŻ, tak aż bo 4 tysiące na motorower to dość fajna sumka ( używany markowy ), po prostu jest z czego wybierać.
Chcesz skuter ? Aerox, Aprilia SR, Piaggo NRG, JetForce, Speedfight etc.
Co do skuterów teraz. Fakt są fajne, dość szybko nabierają prędkości i w miarę fajnie się jeździ.. Lecz siedzisz jak na kibelku, dodawanie gazu + hamulec jak w rowerze znudzą Ci się po pierwszych dwóch tygodniach.
Chcesz motorower? Tutaj masz duży wybór. Od ala ścigaczy, po miejskie motorki aż do enduro.
Aprilia RS 50, Yamaha TZR 50, Derbi GPR to taka norma jeżeli chodzi o ścigacze.
Co do enduro popatrz na Derbi Sendę, Yamahę DT, Peugeota XPS6 etc.
Odniosę się teraz do blokad. 4T nie pojedzie więcej niż te 45km/h realne, gdyż ma blokowany moduł i nawet z górki wyżej nie kręci.
Zablokowane 2T pojedzie te 50-55.
Od siebie dodam jeszcze że kup coś markowego, najlepiej z silnikiem Minarelli/Piaggo (skutery) i AM6 - motorowery.
Powodzenia i radzę zdawać teraz na kartę, bo w 2013 w styczniu wchodzi AM.
Hmm... ale czy 2T rozni się od 4T tylko tym ze 2t to mieszanka a 4t nie? czy cos jeszcze? Chcialbym zeby byl mocny . Na poczatku pewnie te 45 by starczylo ale pozniej sądze ze nie... Tak wiem o AM dlatego się spiesze ;] Mam 167 cm wzrostu i waga 66 kg...
2t-mieszanka osobno wlewasz benzyne a osobno olej i ci samo miesza.Jest silniejszy od 4t, spalanie 3-4l.Prostszy w obsłudze(wymiana olei itp.) i mniej awaryjny.Podatny na tuning.
4t-sama benzyna,spalanie 2-2,5l,trudniejszy w obsłudze(wymiana olei itp.),słabszy,mniej podatny na tuning.u masz test http://www.skuterowo.com/2t-czy-4t-jaki-silnik-wybrachttp://www.skuterowo.com/2t-czy-4t-jaki-silnik-wybrac/
Hmm rozumiem. W takim razie wybieram 2T ;] Ale... Czy jak go odblokuje to zostanie mi gwarancja? jak to jest... bo wiecie... 50km/h moze pozniej nie wystarczac wiec wole sie na zapas spytac... wiem ze jakby mnie policja przylapala jakbym wiecej niz 45 jechal to mandacik... ale... to dopiero jakby przylapala a nie przylapie :D W kazdym razie do gwarancji wracajac... jak strace ją przy sciagnieciu blokady to pozniej da sie jakos te blokade zalozyc zeby spowrotem gwarancha byla? czy to juz bdzie wiadomo ze sciagane bylo? i jeszcze jedno... Po co byl ci moj wzrost? :P
Bo jak masz 180++ albo koło tego to skuterek będzie mniej wygodny, wiem bo mam 185 prawie:)