Jaki motorower do 5000 zł - początkujący.

Siema!
Wiem że jest dużo takich tematów, już dużo patrzyłem np na taki Derbi GPR 50. Chinczyka raczej nie chce, lepiej chyba urzywke nie? Lecz dopiero zaczynam więc nie wiem co lepiej, no i te biegi nie wiem jak zmieniać ;/ patrzylem na jakieś odpowiedzi dotyczące biegów i coś tam kumam, ale czy to łatwe waszym zdaniem? (I czy warto uczyć się biegów na takiej maszynie? Na razie mam jakiś chiński skuter 80cc bez blokad, taka przesiadka skuter-motorower to jak z tym? Łatwo się nauczyć na nowo ale na motorze?

Kamil Wietec... napisał:

Siema!
Wiem że jest dużo takich tematów, już dużo patrzyłem np na taki Derbi GPR 50. Chinczyka raczej nie chce, lepiej chyba urzywke nie? Lecz dopiero zaczynam więc nie wiem co lepiej, no i te biegi nie wiem jak zmieniać ;/ patrzylem na jakieś odpowiedzi dotyczące biegów i coś tam kumam, ale czy to łatwe waszym zdaniem? (I czy warto uczyć się biegów na takiej maszynie? Na razie mam jakiś chiński skuter 80cc bez blokad, taka przesiadka skuter-motorower to jak z tym? Łatwo się nauczyć na nowo ale na motorze?

Zapomniał bym dodać, mam około 160 i waże 50kg.

No oba typy mają swoje wady i zalety. A może Derbi GP1?

Jak chcesz kupić za 5 to polecam żebyś dołożył 500-1000zł i kup sobie nowego junaka 903 wygląd lepszy plastiki też wytrzymałe, v-max 70 po zmiane cylka i zębatek 95 przy czym spalanie 3l max na 100km a np. taka yamaha tzr po zmiane cylka na 70 v-max 110km spalanie 5,5l/100km przy czym ceny paliw drożeją i na yamahe wydasz 33zł/100km a za tą cene junakiem pokonasz 170-200km/33zł

Junaki nie są złe, kolega ma i wszystko jak najbardziej ok. Musisz sie zdecydować czy chcesz nowy czy używany i na czym Ci zależy ( spalanie, osiągi itd ) to sie coś doradzi ; ) ja jeżdze skuterem od 4 lat troche chńskim, torche włoskim hehe i jak sie przejechałęm derbi sendą kolegi to z biegami problemów nie miałem, kwestia przyzwyczajenia. Teraz bym wolał 1000 razy biegówkę. Za 5k to znajdziesz nawet jakąś rs 50 i to jest fun albo jakieś enduro/supermoto ładne :D tylko jak mają sporo najechane takie sprzęty to ryzyko bo są dość wyśrubowane, ta senda miała jakieś 9 koni z serii 50 i była kupina gdzieś za 1/10 ceny nowej więc wiesz jaki był stan...

Jak zdecydujesz się na chińczyka, skup się na Junaku. Najlepsze materiały i najlepsze wykonanie.

Ja od pół roku jeżdżę Junakiem 901 rs.Fajna maszynka.Średnie spalanie wychodzi od 1.8 do 2.2,a przejechałem już 3700km :] A jestem wysoki(ze 185) i ważę niecałe 70,więc można zejść jeszcze niżej :) Bak też jest duży.Na pełnym baku przejechałem maks 670,a przejechałbym jeszcze wiecej,ale nie chciałem zaryzykować zgaśnięcia zdala od stacji i domu ;P Niby mój jest nie odblokowany,ale 69 mkas jechałem.Jedyne problemy jakie miałem,to popsuł się obrotomierz(pojechałem na wymianę do serwisu w ramach gwarancji) i teraz wskaźnik poziomu paliwa,ale da się bez tego żyć :] Co do biegów-jeśli masz zamiar w przyszłości jeździć motocyklami,to lepszy jest z biegami.Skutery 2t wżeszczą i odrobinę więcej palą.Dodatkowo silniki Junaka są łatwo dostępne i tanie.Są też mało awaryjne(tak czytałem :) )

HEROSSES NAPISAŁ: Ja od pół roku jeżdżę Junakiem 901 rs.Fajna maszynka.Średnie spalanie wychodzi od 1.8 do 2.2,a przejechałem już 3700km :] A jestem wysoki(ze 185) i ważę niecałe 70,więc można zejść jeszcze niżej :) Bak też jest duży.Na pełnym baku przejechałem maks 670,a przejechałbym jeszcze wiecej,ale nie chciałem zaryzykować zgaśnięcia zdala od stacji i domu ;P Niby mój jest nie odblokowany,ale 69 mkas jechałem.Jedyne problemy jakie miałem,to popsuł się obrotomierz(pojechałem na wymianę do serwisu w ramach gwarancji) i teraz wskaźnik poziomu paliwa,ale da się bez tego żyć :] Co do biegów-jeśli masz zamiar w przyszłości jeździć motocyklami,to lepszy jest z biegami.Skutery 2t wżeszczą i odrobinę więcej palą.Dodatkowo silniki Junaka są łatwo dostępne i tanie.Są też mało awaryjne(tak czytałem :) ) I TU SIĘ ZGODZĘ

martin1996a napisał:

Jak chcesz kupić za 5 to polecam żebyś dołożył 500-1000zł i kup sobie nowego junaka 903 wygląd lepszy plastiki też wytrzymałe, v-max 70 po zmiane cylka i zębatek 95 przy czym spalanie 3l max na 100km a np. taka yamaha tzr po zmiane cylka na 70 v-max 110km spalanie 5,5l/100km przy czym ceny paliw drożeją i na yamahe wydasz 33zł/100km a za tą cene junakiem pokonasz 170-200km/33zł

Hehe, kolega chyba nigdy nie jezdził na tzr'ce ani rs'ce :]

Za taką kasę masz już nowego Kymco K-Pipe a nie jakiś wyrób chiński typu Junak.

dizajn nawiązuje do najnowszych trendów

benekpe napisał:

Za taką kasę masz już nowego Kymco K-Pipe a nie jakiś wyrób chiński typu Junak.


dizajn nawiązuje do najnowszych trendów

Wole wydac 6000 zl na Junak'a 903 niz na cos co wyglada okropnie!Srac na jakosc, nikt nie kupuje tego typu pojazdu by "dojechac do pracy/szkoly".

A tak po zatym widze nawet na zdjeciu z licznikiem ze jest niezle dopasowany;P

Widziałem to kymco z bliska i jakeigoś super wrażenia na mnie nie zrobiło :P Zgadzam sie z przedmówcami że junaki są jak najbardziej spoko, chociaż dysponując taką kwotą skusiłbym sie na jakieś ładne używane enduro/supermoto albo taką aprilie rs50 czy rieju rs2 ogólnie taką topową 50 w 2t. Czymś takim zwyczajnie jeździ sie zaje*iście jak nie jest zajeżdzone bo wiadomo że 100 na serii, tarcza z tyłu itd to czysta przyjemność :) Ogólnie za np 3000 to bym nawet nie próbował kupić ale za 5000 to już można bardzo ładny egzemplarz kupić.