Cześć, ponieważ w poprzednim zapytaniu nie uzyskałem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi ponawiam temat ale w trochę innym wydaniu. Robię niedługo kat. B i chciałbym mieć jednoślada, którym mogę jeździć na tym prawku. Jaki używany motorower polecacie do 4000zł? Który z tych 4t jest najszybszy? 2t raczej odpada że względu na duże spalanie, a chciałbym mieć coś, co pojedzie te 70km/h. Czy konstrukcje typu Junak 901, Romet ws50 lub ZK50 albo Bartony czy inne tego typu będą w porządku?
i raczej tu tez nie uzyskasz satysfakcjonującej odpowiedzi bo sam nie wiesz czego chcesz ale już tak wszelki wypadek nie akceptujesz odpowiedzi ponieważ nie pasują do twoich założeń (błędnych) . A do tego najczesciej to czego chcesz nie bardzo sie pokrywa z tym co możesz.
Odpowiedź od poprzedniego tematu sie nie zmieniła.
a nie lepiej dołożyć 1000 lub 2000 i kupić nówkę sztukę i zadać pytanie na forum (lub poszukać samodzielnie) którego z tych modeli będzie najłatwiej odblokować (pewnie jak byś poprosił to przy zakupie też by ci go odblokowali) ?? przecież i tak po 3 latach przesiądziesz się na 125, a tak będziesz miał względny spokój
lub poszukać sobie jakiś markowy skuter w swoim przedziale
ale odpowiadając bardziej rzeczowo, najpierw zrób prawo jazdy, a potem zacznij się rozglądać co jest w ogóle dostępnego w twojej okolicy, raczej będziesz miał ograniczony wybór, a prędkość maksymalna to nie wszystko a po jeździe testowej będziesz wiedział, czy dana maszyna będzie ci odpowiadała lub w którą stronę zwrócić swoje poszukiwania
z drugiej strony to już końcówka sezonu, nie lepiej poczekać z zakupem do wiosny ??
przed zakupem warto sprawdzić dostępność i ceny części
nie wypowiem się o model o które się pytasz, bo się nie znam samo dopiero w tym roku zakupiłem pierwszy skuter Zipp Vanilla 110, jak do tej pory zero problemów mechanicznych po przejechaniu 400 km
No to w takim razie proszę wyprowadź mnie z błędu. Przyszedłem tu na forum o poradę, nie piszę tutaj bez celu i jeśli masz mi coś wartościowego do przekazania na temat mojego pytania to chętnie przeczytam. I w takim razie co jest błędnym założeniem? Że ma jechać 70km/h? Że ma mało palić?
bo ty chcesz i tanie i szybkie i ekonomiczne i terenowe i do lasu i w kosmos i zeby jeździło jak 2T ale nie może być 2T… itd wszedzie, wszystko, na raz.
I uparcie nie przyjmujesz do wiadomości odpowiedzi. Błędnym założeniem jest to że przyjąłeś tych założeń za dużo.
Przyznaję, w pierwszym moim poście trochę odleciałem. Tutaj już nic nie pisałem o jeździe po lesie, bo rzeczywiście jest to raczej nierealne tanim chińczykiem. Moje oststeczne wymagania są takie, że ma mało palić (2,5-3l w przypadku 4t chyba jest realne), ma być najlepiej mało awaryjny i jeśli pojedzie stałe 60km/h GPSowe to będzie dobrze. Chcę po prostu, żeby spośród tych wielu modeli chinczyków ktoś pomógł mi zawęzić wybór do tych, co są warte uwagi.
wszystkie chińczyki mają ten sam silnik i mechanicznie są tym samym a róznią sie wyglądam plastików i światełek albo tym że jeden ma tarcze i bęben a inny ma dwie tarcze.
A ponieważ celujesz w mocno kilkulatnie to sie do tego mogło zmienić milion razy