Jaki moduł do silnika 125 ccm?

Witam
Mam pytanie odnośnie odblokowanych modułów.Mianowicie czy możecie mi coś polecić jakiś do 50-100zł odblokowany moduł do silnika 125cc. Szukam po allegro ale są tylko do 50cc lub do quadów a ja zbytnio się nie znam.
Mój skuter to Keeway Outlook 125cc

PROSZĘ O POMOC !!!

Przecież w 125cm nie ma zablokowanego modułu.

Jak NIE jak tak jest i ogranicza obroty do 8 tys.
Dowiadywałem się że ceny są około 60-100zł ale myślałem że ktoś z was miał doczynienia z czymś takim.
POZDRO...

2T czy 4T ?

4t

http://skuterserwis.pl/p/48/292/modul-zaplonu-c-d-i-50-125-ccm-tuning-pojedyncza-kosc-tuning-racing-czesci-do-skuterow.html

Taki powinien być dobry :)

Dzięki,a czy po wymianie modułu należy coś wyregulować (gaźnik) ????

Nie. (Jeżeli się mylę to mnie poprawcie)
Warto by było poszukać czegoś bardziej markowego typu 'Tec' 'Stage6'
ale nic takiego mi się 'nie obiło o monitor'.. :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=2161057197&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

A coś takiego???

MOŻE MACIE JAKIEŚ PROPOZYCJE DLA MNIE MAX CENNA TO 160ZŁ

a po czorta chcesz zwiększać obroty ?
maks moc masz przy 7500rpm i nie ma najmniejszego sensu zwiększać tej wartości bez grubszej ingerencji w konstrukcję silnika.

PO TO:
znacznie poprawia pracę silnika w zkresie wysokich obrotów przez co wzrośnie zarówno prędkosć maksymalna jak i przyspieszenie !!!

to potrzebujesz moment obrotowy a nie moc
najprostszym sposobem na więcej momentu jest wymiana cylindra na większy.
z mocą jest trochę bardziej skomplikowana sprawa
sam moduł nic nie zmieni bo powyżej 7500rpm silnik słabnie, chcesz to zmienić to trzeba się zaopatrzyć w moduł z regulowanym odcięciem zapłonu, rozwiercić kanały w głowicy, spolerować zawory, wymienić wałek na ostrzejszy, przekonstruować układ wydechowy i ssący, zaopatrzyć się w dobry gaźnik z płaską przepustnicą i może coś się z tego wykrzesa konkretnego

polecam zapoznać się z dowolnym wykresem z hamowni

Chińskie silnik 50, 72 125 i 150 cm3 do skuterów są tak zrobione i zestrojone żeby moc maksymalna narastała możliwie płasko i równo w zakresie od 4500 rpm do 8000 rpm. I właśnie po to jest ten moduł żeby ograniczył maksymalne obroty do momentu gdzie moc jest największa. Bo jeśli teraz zwiększymy obroty z 8000 rpm do 9000 rpm wariator ściśnie mocniej pasek, przełożenie się zwiększy, przez chwilę prędkość będzie wzrastać a potem spadnie przez większe opory powietrza, obroty również spadną, moc się zwiększy i znów przyspieszymy trochę. Idealną sytuacją dla nas jest moment w którym wariator jest już ściśnięty na maksa a do mocy maksymalnej brakuje 1500 rpm. Wtedy mamy szybki skuter i dużą prędkość maksymalną. Jeśli wariator jest ściśnięty na maksa przy wyższych obrotach jest problem z osiągnięciem i utrzymaniem wysokiej prędkości.

Dodatkowo trzeba obliczyć jaką prędkość możemy rozwinąć naszym skuterem na podstawie mocy maksymalnej silnika, wagi skutera i jego oporów aerodynamicznych a potem dopiero dobrać do tego przełożenie i charakterystykę wariatora. Tak produkuje się markowe skutery i dlatego często zmiany w ich napędzie wcale nie powodują poprawy bez zwiększenia mocy.

A jakiej marki najlepsze są cylindry??? i nie za drogie !!!!

No i jaki można założyć największy bez zmiany głowicy do silnika 125 ccm chłodzony cieczą ????

Ja myślałem o 170ccm,200ccm 250ccm co wy na to????

Pozdro i dzięki za odp

siwypln a dlaczego już planujesz zmianę cylka, czego Ci brakuje mocy czy V?