Tak sobie rozmyślam i doszedlem do wniosku ze mam zablokowany moduł dwustopniowo, jeden fabrycznie a drugi to dodatkowy a obecnie zdjęty na 45km/h. I myśle żeby kupić jakiś odblokowany nie za drogi :) i sprawdzić czy bedzie sie wkręcał na wyższe obroty :).
Jaki możecie mi doradzić ( w sumie cena nie gra roli, jeżeli jest jakas różnica)
W twoim skuterku znajduje się silnik 139QMB, więc bez problemu kupisz moduł na allegro :
http://allegro.pl/modul-cdi-racing-odblokowany-skuter-4t-139qmb-qma-i2395400301.html
http://allegro.pl/modul-cdi-odblokowany-do-4-t-139-qmb-gy6-2-wtyczki-i2382695333.html
Jednak musisz pamiętać, że skuter który przekracza prędkość 45km/h staje się motocyklem. Robisz to na własną odpowiedzialność.
http://allegro.pl/tuningowy-modul-c-d-i-z-regulacja-skutery-4t-gy6-i2390602004.html
http://allegro.pl/tuningowy-modul-c-d-i-z-radiatorem-gy6-hy-06-i2390602321.html
Znalazlem jeszcze takie dwa, czy jest sens doplacac??
Jeśli nie będziesz regulował obrotów przez moduł to nie ma sensu dopłacać.
A czy jest jakas różnica czy przez moduł czy przez gaźnik?? i co z tym drugim z extra chlodzeniem??
Przez moduł ustawiasz sobie jakie chcesz mieć maksymalne obroty, a przez gaźnik obroty które mają być po odpaleniu skutera(zwykle 2-4tyś).
Według mnie taka mała część nie grzeje się tak mocno aby potrzebować dodatkowego chłodzenia.
No to chyba nie ma sie co spuszczac nad droższym, tylko brac ten tańszy :). Jakby jeszcze ktos mial inne zdanie to ja z mila checia wyslucham :).
Dzieki za pomoc
Tańszy bierz, nie ma co wydziwiać :)
Mogę Ci sprzedać, bo mam dobry odblokowany a leży na półce i się kurzy :) do 4t