jak zmniejszyc spalanie???

Witam

Po wymianie cyla na 70cc i gaźnika na 17,5mm skuter pali mi ok.6-7/ 100km :!: :shock: . Wiec nie wyrabiam się juz z kasa na paliwo…jak się da zmniejszyc to spalanie???

Zrzuć ząbki na iglicy :wink:

mniej odkręcać :roll:

Napisaliśmy chyba w tej samej sekundzie bo jak pisałem to jeszcze nie było twojego postu a jak dałem wyślij to potem już był a mój i tak jest przed twoim :open_mouth: / RudY

Iglica do góry :wink:

Jeździć na niższych obrotach, rozpędzać się do ok. 70 na max manetce ( wtedy przyspieszanie zajmuje mniej czasu, i mniej paliwa jest zużywane na przyspieszanie) i jeździć na lekko odkręconej manetce przy 60-70km/h.

[ Dodano: 09-07-2009, 21:58 ]
Hamować silnikiem.

Robertus napisał:

Iglica do góry ;-)



Chyba na dół!!


a tak to nie kręcić manetką w dwóch pozycjach. wsadzić mniejszą dysze i iglice na dół.

Ale najlepiej to jeździć SPOKOJNIE

siwy_fact napisał:

Ale najlepiej to jeździć SPOKOJNIE

to prawie nic nie daje ;/

gmax napisał:

siwy_fact napisał:

Ale najlepiej to jeździć SPOKOJNIE

to prawie nic nie daje ;/




To bardzo dużo daje! Przynajmniej przy serii.

Kowal napisał:

Przynajmniej przy serii.


ale on ma małossiego sporta

a tak BTW Kowal ile tobie pali rox?

3 litry :stuck_out_tongue:

[ Dodano: 13-07-2009, 11:42 ]
do czterech przy odkręcaniu

gmax napisał:

to prawie nic nie daje ;/



Oj mi daje i to dużo ja jak jadę spokojnie to pali koło 4litry na 70ccm a przy odkręcaniu bez przerwy pod 6,5l podchodzi :)

a mi przy odkręcaniu do 9l dobije a jak cały czas spokojnie to pod 6 powinno podejść :wink:

dobra koniec o tym komu ile pali, ok? :smiley: RudY, jako mod powinieneś pilnować porządku :smiley: :smiley:

No tak ale my tylko mu dobitnie udowadniamy, że to pomaga :smiley: / RudY

Może wsadź mniejszą dysze ?? no i ne ikreć tak… ale dla pocieszenia moja 50 pali 6-7 L xD

w sportowych gaźnikach się chyba nie reguluje dawki na iglicy tylko na plywaku i poprzez zmiane dyszy

Kamil Wojda napisał:

w sportowych gaźnikach się chyba nie reguluje dawki na iglicy tylko na plywaku i poprzez zmiane dyszy



niby jak na pływaku możesz wyregulować dawkę paliważ?!! W większości gaźników się reguluje też iglicą także nie wprowadzaj nikogo w błąd!!

siwy_fact napisał:

niby jak na pływaku możesz wyregulować dawkę paliważ?!!


normalnie odginasz blaszke przy pływaku albo w góre albo w dół i zmieniasz skład mieszanki :)

raczej poziom benzyny w komorze pływakowej gaźnika!!

siwy_fact, i przez to skład mieszanki :slight_smile:
im więcej go w komorze tym bogatsza mieszanka i w drugą stronę logicznie :wink:

Może masz go ustawionego na ostro i ciagle trzyma ci wysokie obroty wtedy to chyba rzeczywiście ciężko zaoszczędzić nawet spokojniejsza jazdą.