Z tego co się orientuje to bez papieru o zezłomowaniu/utylizacji pojazdu oraz unieważnionego dowodu rejestracyjnego nie wyrejestrujesz, więc nie możesz od tak oddać "legalnie" blach do wydziału komunikacji.
Musisz najpierw udać się na szrot, zezłomować skuter. Następnie dostaniesz kwitka, z którym udajesz się do wydziału komunikacji i dopiero wtedy wyrejestrujesz pojazd.
Po co zezłomowywać, jeżeli można jeszcze na tym zarobić? Sprzedaj "skuter" a dokładniej papiery na lewo.. Zarobisz na tym nawet z 2 stówy. Jak coś to dzwoń, ja już to przerabiałem.
Po co zezłomowywać, jeżeli można jeszcze na tym zarobić? Sprzedaj "skuter" a dokładniej papiery na lewo.. Zarobisz na tym nawet z 2 stówy. Jak coś to dzwoń, ja już to przerabiałem.
a jeżeli kupujący będzie nie uczciwy i będzie chciał wziąć ramę później bo teoretycznie kupił cały skuter. jak wygląda taka sytuacja? (odpowiedź do pytania nr 1: sytuacja analogiczna jak z samochodem)