Witam moje pytanie jak wyregulować skuter do stuntu ma setup:
Wario Hebo Ng , rolki polini 4.9g
Sprzęgło jakis mały sport sprężnki niebieskie !
Pasek hebo no i tyle co można zrobić że apcia dawała rade na kole ?
ale sprężynki jakiej firmy? Bo to istotne, kolor taki sam może być a firma inna i już jest inna twardość.
Jak skuter ruszaż Dobrze, czy ma mułaż
Teoretycznie to twardsze sprężynki, lżejsze rolki, szkoda ze wydechu nie masz sportowego.
Gramatura rolek jest w miare ok u Ciebie.
do stuntu jak dla mnie jak jest skuter seryjny lepiej jak ma muła i po chwili szarpnie mi się tak najlepiej jeździ… a jak ma więcej mocy to niech ciągnie od dołu całkiem
ale daj twardszą centralną… np. białą małossi
kurde nie wiem co to za sprzęgło to jest jakis w sklepie kumpel to kupił 120 zł dał wiem że jest czerw i nieb czerwone są twardsze ! aha i mam pytanie po co twardszą spręzyne ? co ma tutaj sprężyna za zadanie ? bo ja dopiero zaczynam przygode ze skuterami i przekładniami cvt …
Jak sprężynki czerwone i niebieskie to ja takie dostałem do rms racing pro
czekam na jakieś sprecyzowane opinie podałem wszystko co jest zainstalowane ! ludzie proszę was jeszcze nigdy na tym forum nie udzielono mi pełej odpowiedzi … zakładam tematy i na połowe nie uzyskuje odpowiedzi
weź jakis tłumnik i gaz box ale jak chcesz sobie postuntowac tak, zeby nie wymieniac zadnych części to zamontuj sobie 12bar albo stan na stopkach pasazera i podnos ją do góry…
Ja nie rozumiem po co te tuningi do stuntu, ja śmigam seryjnym neosem i niemam żadnych problemów. Najlepiej sprzedaj te części co masz i załóż seryjne a za tą kase zrób sobie stelaż i kup crashpady.
12bar to może zrobić jak już będzie umiał latać na kole. Jeśli nie umieć i zrobi 12 bar i podczas proby postawienia na koło walnie stelażem w asfalt to może spaść ze sprzętu…
Co my mamy Ci powiedzieć skoro nie wiemy jak on lecię Jeśli chcesz żeby lepiej ciągnął tzn na starcie kiedy dajesz gazu żeby go tak wyrywało to wsadź te czerwone sprężynki. Jak chcesz z większych obrotów to wsadź lżejsze rolki. Tyle.
dobra dzięki tylko jeszcze chciałbym wiedzieć o co chodzi z tą sprężyną dociskową ?
wkłada się j ą głównie po to aby pasek się nie ślizgał ale to tylko teoria
PodLy napisał:
12bar to może zrobić jak już będzie umiał latać na kole. Jeśli nie umieć i zrobi 12 bar i podczas proby postawienia na koło walnie stelażem w asfalt to może spaść ze sprzętu..
A bez stelaża to niby nie spadnie :?: :/
czarna hebo dodana do wario ma +50% co myślicie o +60% tej niebieskiej mogła by być ?
sprężyna centralna spełnia zadanie takie ze przeciwdziała rolką , im twardsza sprężyna centralna tym rolki muszą dalej się posunąć i mieć wiekszy moment obrotowy by sprzęgło się zasprzęgliło , dlatego na starcie zawsze dajemy twardsze sprężynki, centralną jako docisk i lekkie rolki, w tym układzie pasek wchodzi wyżej na wariatorze na wale, na torque schodzi niżej dająć wiekszą prędkość obrotu sprzęgła, jeżeli zakładając sprzęgło mamy utwardzone zakleszczy się w dzwonie ze znacznie wiekszą prędkością obrotówą niż w serii dając kope od samego dołu
nie zapomnijmy o tym aby nie przesadzić z twardością sprężynek i z dociskiem
dzięki tylko mugłby mi ktoś odpowiedzieć sprężyna hebo czarna ma +50% ? :roll:
tak ona ma +50 % ja ja mam i skuter przyspiesza z rownymi obrotami