Jak poprawić v-max i start.Suzuki katana

Witam mam suzuki katana z 2001 roku, mam bardzo wolny start v-max wynosi 70km/h lecz jak jest zimna to tylko 40km/h i się muli zamontowany jest sportowy tłumni i na końcówce tłumika jak trochę pojeżdżę jest olej.Co mam zrobić żeby był lepszy start i żeby nie zbierał się olej na końcu tłumika no i oczywiście żeby v-max wynosił tak koło 90km/h.Proszę o pomoc

Z tego co mi wiadomo to katana jest blokowana na przełożeniach, więc jak chcesz większy v-max musisz wymienić przełożenia :slight_smile:

Blokadę na przełożeniach mam zdjętą. to już nie chodzi bardzo o to żeby v-max był lepszy tylko żeby się nie mulił na starcie i koniec tłumnika nie był w oleju.

No to skoro tłumik jest w oleju to ma zbyt dużo owej cieczy w mieszance czyli regulacja

No dziś doszedłem do tego wniosku że trzeba wyregulować gaźnik bo jak rozkręciłem filtr powietrza to gąbki strasznie pachniały benzyną.Tylko nie wiem gdzie się znajdują śruby do regulacji.Może ktoś wie

Pewnie na gaźniku :slight_smile:

Waski patałachu dobrze że mi powiedziałeś że są na gaźniku ale jak gówno wiesz to się nie odzywaj :stuck_out_tongue: A może wiesz tak bardziej dokładniej w którym miejscu na gaźniku.

Na zewnątrz gdzieś pewnie :smiley:

lolol na środku :smiley:

z boku (prawdopodobnie lewa strona) są 2 śruby …

Jedna jest od obrotów, a jedna od regulacji a to już sam wydedukuj albo daj fote gaźnika :stuck_out_tongue:

A może być tak że gaźnik niema regulacji mieszankiż?Bo obszukałem cały gaźnik i nie ma żadnej śruby do regulacji;/ Gaźnik to Kieihin PWS14

Foty niestety nie mam;/

A ja mam do was inne pytanko, maja katana jest z rocznika 04-05 i chłodzona jest powietrzem. Czy te roczniki były chłodzone powietrzem czy po prostu przerobili mi papiery??
A i mam blokadę na tłumiku i planuje zmienić na sportowy. Zmieniam go dlatego, że jak jadę z kolegą to wolno się zbiera katana. Do 40 to bardzo wolno, a od 40 do 60 już szybko.
Najgorsze jest to, ze jak jadę z kimś pod górkę to motor bardzo wolno jedzie. Czy sportowy tłumik poprawi to?
P.S Katana ma przejechane prawie 15 tyś km na oryginalnych częściach. Nic nie wymieniane.

A może wiecie dlaczego gdy trochę pojeżdżę to mój gaźnik jest cały mokry w paliwieś?