jak odkręcić wariator inca street 50?

witam jak odkrecic wariator chodzi o tą śrubę domowym sposobem? czy ktos ma jakis pomysł. Mój skuter to inca street 50

sposobów jest kilka:

- specjalna blokada przykręcana do obudowy przekładni, która ma kilka ząbków i blokuje przeciwtalerz

- klucz pneumatyczny

- wstawienie śrubokrętu między ząbki przeciwtalerza a osłonę przekładni i modlitwa aby ząbek się nie ułamał

ja sobie zrobiłem sam- stalowy płaskownik, wywierciłem 2 dziury zeby przykręcić do obudowy przekładni a szlifierką kątową wyciąłem ząbki zeby z przeciwtalerzem się spasowało

edit: jeszcze widziałem jakiś sposób z kluczem kopytkowym -zeby nim przytrzymać- ale to zależy czy masz co nim złapać- u mnie się nie dało

Mam pytanie. Moze nie w temacie ale nie chce zakładać nowego. Jaka jest waga i wymiary rolek wariatora (tez inca street) przepraszam za jakość ale pisze z tel

roomcajz, niestety w inca jest taki wariator i jest troche większy problem, takimi sposobami co mówisz cieżko bedzie;)

osz ty w życiu, faktycznie moje sposoby biorą w łeb :-D
dzienx grocik
z tego co napisałem- klucz pneumatyczny

Ja u siebie też mam wiatrak bez ząbków i odkręcałem takim kluczem z łańcuszkiem do odkręcania filtrów olejowych

Witam,ja zrobiłem klucz,który jest bardzo prosty a służy do odkręcania wario i sprzęgła w ince,fotki klucza możecie zobaczyć tu :http://www.facebook.com/media/set/?set=a.237916912914314.54639.100000880219648&l=86ef524f4f&type=1
Ja tym kluczem odkręcam od dawna i nie ubiłem ani jednej łopatki.O wiecej pytać na gg.PS.Nie długo dodam filmik jak używać klucza.

Witam!!!
Mam do Was pytanie, a mianowicie jaką kupiś tulejke do wariatora, chodzi mi o rozmiar, chcę ją odblokowac ale nie wiem jaki rozmiar kupic

Jak chcesz odblokować,to tulejkę musisz wyjąć z wariatora.

Wczoraj zdjąłem wario w swojej ince. Jest to banalnie proste i nie trzeba mieć żadnych specjalnych kluczy. Za pomocą dwóch śrubokrętów i grzechotki z nasadką zajęło mi to 20 min ze złożeniem. Trzeba jeden ze śrubokrętów wsadzić poziomo nad wariatorem i zablokować między zębatkami z tyłu, a drugi od góry zablokować w otworach w części która jest za wario ( nie wiem jak ona się nazywa, więc nie będę rzucał bez sensu wymyślonymi nazwami). Już tylko odkręcamy wariator grzechotką i gotowe. Sory jeżeli nie jasno opisałem, jeżeli ktoś chce to zrobię fotki o co chodzi i wstawię. Pozdrawiam.

Ja za 120 zeta zakupiłem na allegro klucz udarowy elektryczny - odkręcam wszystko aż miło , koła wario , magneto Polecam.
Taki w zupełności wystarczy nie musi mieć 650 Nm
http://allegro.pl/klucz-udarowy-elektryczny-gwarancja-2l-4-nasadki-i2348555336.html

Gdy pracowałem w serwisie to takim kluczem jak pokazał inca odkręcałem wszystko. Mieliśmy nawet sprzęgło stare które leżało koło 2 lat w skuterze nie odpalanym. Klucz pneumatyczny nie dawał Sobie rady, próbowaliśmy wszystkiego, WD-40 itp... nic...
Kluczowi udarowemu elektrycznemu wystarczyło kilka "uderzeń" i wkońcu sprzęgło puściło ;)

Więc taki klucz w domu to prawdziwe złoto :) rozmiar jest wielkości wkrętarki zwykłej więc nawet jadąc w dłuższą trasę można gdzieś upchnąć bo ten klucz działa w zapalniczce samochodowej albo po prostu podpięty do akumulatora nawet skuterowego :) więc przydać się zawsze może a tak naprawdę koszt nie wielki w porównaniu do szybkości pracy z nim :) Kto nie pamięta czasów gdy próbowało się "domowymi" sposobami odkręcić wariator...

Maniek_smola... napisał:

Gdy pracowałem w serwisie to takim kluczem jak pokazał inca odkręcałem wszystko. Mieliśmy nawet sprzęgło stare które leżało koło 2 lat w skuterze nie odpalanym. Klucz pneumatyczny nie dawał Sobie rady, próbowaliśmy wszystkiego, WD-40 itp... nic...
Kluczowi udarowemu elektrycznemu wystarczyło kilka "uderzeń" i wkońcu sprzęgło puściło ;)
Więc taki klucz w domu to prawdziwe złoto :) rozmiar jest wielkości wkrętarki zwykłej więc nawet jadąc w dłuższą trasę można gdzieś upchnąć bo ten klucz działa w zapalniczce samochodowej albo po prostu podpięty do akumulatora nawet skuterowego :) więc przydać się zawsze może a tak naprawdę koszt nie wielki w porównaniu do szybkości pracy z nim :) Kto nie pamięta czasów gdy próbowało się "domowymi" sposobami odkręcić wariator...

Mój klucz jest na 230V nie na 12V - wielkości wiertarki ciężki jak smok z 5kg waży.
Super sprawa koło miłąem dokręcone przez wulkanizatora pneumatykiem - twierdził że już niczym tego nie odkręcę.
Klucz udarowy szybko zweryfikował tą sytuację i niczym turbo dymo man zawstydził pana wulkanizatora :)

ja odkręcałem poprzez zablokowanie tarczy śrógoprętem imocnym uderzeniem z ręki odkręciłem ale jak 1 raz odkręcasz to dziadostwo to bedzie ciężko strasznie ciężko bo się zapieka ja tak miałem...

ja przez to rozjebalem wario kurde :/

Polecam tylko kluczem pneumatycznym inne sposoby uszkadzają wario

nic nie uszkadzają tylko trzeba odkręcać z głową ;) nie raz już to robiłem i tylko kluczem z grzechotką + jakimś małym oczkowym do zablokowania silnika i niczego nie popsułem