Italjet millenium 125 coś się dzieje yamaha dt 125

Witam ,jestem nowy wiec jakoś się przedstawię. Od 2 tygodni zacząłem intensywnie interesować się skuterami z racji ze stałem się nabywca skutera(dodam ze koleszko znajomy powiedział ze 250€ na remont silnika dał i za tyle go kupiłem ) ze zdjętymi plastikami i bez rurki paliwa .mimo ze to mój pierwszy motor uporalem się z problemami bez problemu. Pokonałem skuterem może 2 km i mi się zagrzał (miałem wodę zamiast płynu mój błąd i może braki w oleju )poczekałem ,to tamto, ale nie dojechałem do domu .kupilem płyn olej filtr powietrza .trochę jeździ trochę nie ,grzeje się ,mam brązowawy osad pod korkiem płynu chłodniczego i śmierdzi paliwem nie trzyma obrotów naczytałem się na necie i wynika na to ze to USZCZELKA GŁOWICY .czy jeśli to nie tylko ta uszczelka to z jakimi wymianami mógłbym się liczyć ? Skąd zamawiać podzespoły? czy możliwe jest aby skuter wyciągał 120 na blacie ma 140?
Pozdrawiam

od tyłu. skuter może POKAZYWAĆ 120 ale to nie jest 120 - realnie 125tki jadą około 105, nieliczne 110. Inna sprawa że przy stanie jaki opisujesz to raczej nawet na te vmax nie bardzo masz szanse.
Masło w płynie chłodniczym oznacza że olej miesza się z płynem chłodniczym. Mieszać się może w dowolnym miejscu gdzie te dwa płyny są koło siebie. Uszczelka pod głowicą to najprostsza i najtańsza opcja. Inne są gorsze bo to pęknięcia w materiale głowicy, w uszczelnieniu pompy… itd
Jest szansa że przegrzałeś głowicę i się wygięła. Samo to że była woda raczej nie było powodem - raczej jej niedobór lub jakaś niesprawność układu (za niskie ciśnienie, coś niedrożne, padający termostat…itd).
Cześci się kupuje tam gdzie się da. Od internetów po niestety autoryzowany serwis.
Poza tym nie wiem czy rozmawiamy o italjecie czy o DT bo jakoś tak zamotałeś

Dzięki Wombat za odp ,szacun! sadzilem ze yamaha dt to typ mojego silnika . ciezko znaleźć części do mojego skutera częściej czy wystarczy wyszukać części do silnika yamaha 125 4 stroke /4t ?.mieszkam w Holandii i mam tutaj taki serwis skuterowy gdzie myślałem go w ostateczności oddać ale pewnie naprawa tyle co skuter albo i wiecej .skuter jeszcze jako tako dyga pali za 2-3 razem chodzi minutę 2 I Gasnie na drodxe podobnie jade a gdy się zatrzymam chodzi ale nie mogę zwiększyć nim obrotów gdy zwiększam tak aby ruszyć zaczyna gasnąć .po chwili ciężko go odpalić trzeba odczekać chwile.ziomek dobrze mówił żeby najpierw wszystko dobrze ogarnąć :stuck_out_tongue: majster poradzisz cos?

ja dalej nie wiem czy italjet czy yamaha DT

ale zasadniczo to ci radze odstawić go do kogoś kto ogarnia i mu za robote zapłacić. ew zmienić sprzęt na taki co działa skoro to podobne koszty.

Italjet millenium 125

bo to sie rozglądaj za gratami silnikowymi od yamahy majesty 125

Wombat dzięki za wszystko ! Ja nie mam czasu na razie na motor i na weekend go zaprowadzę do mechanika bo to akurat spoko rzecz tu w holi i wszystkie opłaty na rok .naprawiac mi się go nie chce ,samo czekanie na części :stuck_out_tongue: napisze jeszcze ile co i jak
Pozdro