Italjet formua klękł ? czy jak ?

Witam kupiłem skuta i jestem trochę przybity . I mam tu parę problemów . Po 1 bardzo latają mi plastiki (niby cenę skuta obniżył z wzglendu na to ) jak to można zrobić zeby elegancko chodziło . Po 2 skuter jak jest zimny nie chce palić dopiero za 4 czy 6 razem załpaie z rozrusznika czyżby gaźior do regulacji ? Stan amortyzatorów idealny aż się zdziwiłem . Po 3 kop nie chodzi nie odbija . I jak by nie patrzeć to tyle ma tam jakieś małe rysy no ale bez przesady rok skutera 97 . a po 4 aku mi padło i to jakieś dziwne to aku było bo jak otworzyłem aby zobaczyć elektrolit to nic tam nie było a z 6 razów normalnie odpaliłem skuter .

  1. jak masz aku rozładowane to się nie dziwie ze odpala za 6 kopem bo ssanie nie dostaje pradu i nie dziala chyba ze masz reczne

    3. sprawdź jaka masz kompresje albo sprężynę kopniaka

    nalej elektrolitu do aku i naładuj je

ale jak w tym aku nic nie było to może jakiś żelowy czy cos ? to saniee to automatyczen chyba bo tylko naciskam hamulec i przycisk od startu i tyle

jak masz korki to powinien tam byc elektrolit

no a nic tam nie było przechyliłem do góry i sucho nic nie wyleciało nawet kropelka
, jak przeczyścić gazior i wyregulować ?

Czyszczenie: wykręcasz gaźnik, odkręcasz tą taką pokrywe na dole (z komory pływakowej), odkręcasz dysze dmuchasz w nie żeby to co tam jest wyleciało, reszta oprócz dysz czyścisz np. pędzlem z benzyną.
Regulacja:
-jak ustawić wolne obroty to chyba wiesz,
-jest śruba od ilości powietrza-wkręć ją na maxa i później odkręcaj co pół obrotu.
P.S Nie umiem dobrze tłumaczyć.

jarek3377, aku ma korki na górze?? Jak ma i je odkręcisz to wlej tam wodę destylowaną albo elektrolit choć nie wiem czy już czasem akumulator nie zakończył swojego życia. Jak nie ma korków to aku jest bezobsługowy więc idzie na złom jak go rozładujesz i nie trzyma prądu po ponownym naładowaniu

Co do regulacji to są gogle i pełno artykułów o tym!!

może i są ale bardzo słabo opisane

zapytaj ojca czy nie ma znajomego w pracy co ma miernik elektroniczny, chyba ze ty masz , wtedy ustaw go na zakres mierzenia napięcia stałego do 20V i do zacisków akumulatora, jak pokaże mniej niż 10V to akumulator jest WYDOJONY i nie ma co nawet prubować go ratować,

Pozdroo :slight_smile:
P.S. to co opisałeś to są naprawde drobiazgi, nie przejmuj się nimi tylko weź się za robote i to szybko zrobisz

a tak poza tym swego italjeta wziołem tylko dla tego gdyż nie ma 2 takiego w moim mieście :stuck_out_tongue: