Witam
Kupiłem dziś hondę s-wing tylko bez instrukcji , czy może ktoś takową posiada lub wie gdzie można nabyć , może byś model sh lub pantheon to w sumie te same silniki
Skoro dziś kupiłeś i nie dostałeś instrukcji to ja bym poszedł to salonu i powiedział że nie dostałeś instrukcji obsługi i zobaczył co powiedzą.
Ja miałem Pantheona FES 125, ale tam był silnik 2T.
Arekwro gratuluje mialem koazje sie przejechac kiedys pantheonem i powiem ci ze kupiłeś rewelacyjny sprzet. szkoda ze nie mam kat a i nie stac mnie na niego.
Krzyśku, nie masz czego żałować, Honda Pantheon to szajs ;)
Silnik był dobry, bo z poj. 125ccm osiągał 15 kucyków, ale dostęp do osprzętu tragiczny, po prostu masakra...
Nie kupiłe nowego , tylko z 2008 r. ale nasz salon . mojaa ma silnik 150 ale . Pietro i co masz ta ins.
Nie mam, moja była z silnikiem 2T, a Silver Wing ma silnik 4T, choćbym miał i tak by Ci to nic nie dało..
A..moja była z 2001r, te nowsze miały już silniki 4T.
Pietro ale i tak takie maszyny mimo trudnego dostępu mają swój urok. Mnie [antheon nie porazil gdyż brakło mi odwagi ruszyc na maxV.
Mój Pantheon leciał max 120km/h, ale spalał wtedy 5l. normalnie jak jeździłem do 90km/h, 3l na 100km.
Dobry był dostęp do świecy, ale dostać się do gaźnika to była masakra, wszystkie plastiki trzeba było odkręcić i jeszcze nie było łatwo wyjąć gaźnik..pomijając to że do gaźnika nie często się zagląda, ale filtr powietrza też miał zabudowany i trzeba było odkręcać tylne plastiki i bok koło filtra, tak że obsługa fatalna.. Mało tego, żeby zmienić olej w przekładni, musiałem zdejmować osłonę paska.. W Kymco People 150, wszystko mam jak na dłoni, do gaźnika wystarczy odkręcić 4 śrubki mocujące schowek z siedzeniem i już, a filtr powietrza jest na wierzchu ;)
tesknisz za sqt? kiedy wracasz? zaraz ci cos pokarze co wyszło po moich zabiegach ale na razie to pierwsze kilometry ;-/ http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/23496
Jasne ;) w czwartek wracam i zaraz sprawdzę ten dorobiony kluczyk czy pasuje.. Ciekawa ta analiza, w przypadku auta koszty byłyby większe, ale radość z jazdy autem mniejsza ;)
witam ,mam zapytanie posiadam honde s wing 125 rok 2007,odpalam i śmigam jak rakieta, ale gdy wyłączę zapłon po tym śmiganiu to nie chce od razu odpalić .Przy próbie uruchomienia słychać ja pyka przekaźnik ,po jakimś czasie gdy ostygnie to znów jest gotowy do jazdy .może ktoś wie co to?
Janusz Cicho... napisał:
witam ,mam zapytanie posiadam honde s wing 125 rok 2007,odpalam i śmigam jak rakieta, ale gdy wyłączę zapłon po tym śmiganiu to nie chce od razu odpalić .Przy próbie uruchomienia słychać ja pyka przekaźnik ,po jakimś czasie gdy ostygnie to znów jest gotowy do jazdy .może ktoś wie co to?
Myślę, że tutaj prędzej się czegoś dowiesz.
http://www.forum.burgmania.net/
Witaj udało Ci się coś dowiedzieć w tym temacie? Mam od wczoraj Hondę Swing 125 tylko 2008r z dokładnie tym samym problemem. Może jesteś w stanie mi coś podpowiedzieć?
Jestem w stanie ci powiedzieć że odpowiadasz na temat sprzed 2 lat a użytkownik który napisał posta wcześniej nie ma tu już konta.
Wpisanie w google: s-wing 125 2008 service manual
to się nie da?
Prawie od razu znajdujesz to
http://www.honda-montesa.es/manuales/FES125_150_07.pdf
nie, po polsku nie będzie.
Gdzie znajduje się w Honda SH 125 i 13,6 km JF14 2005 regulator napięcia ?
Skuter Honda SH 125 13,6 km JF14 2005 odpala ale brak świateł i podświetlenia wskazników tj. wszystkich świateł i brak ładowania. Gdzie szukać przyczyny?
w instalacji elektrycznej. najlepiej miernikiem lub żarówką z kabelkami. posprawdzać bezpieczniki, jakość połączeń, sprawdzić regulator napięcia