Witam serdecznie wszystkich. Jako nowy chcialem sie przywitac.
Tydzien temu kupilem Ince, i mam pare pytan co do tego skuterka.
1 jaki olej polecacie?
2 czy podczas docierania silnik moze miec jakies zachwiania
3 czy przy odpalaniu musze ruszyc manetka(dodac gazu) czy bez gazu
4 czy jest mozliwosc wyprostowania kola tak aby zgrywalo sie z obudowa ? teraz jak mam kierownice ustawiona rowno z obudowa to kolo skreca mi delikatnie na prawa strone.
Dzieki serdeczne, pozdrawiam i do milego. :)
1 każdy oprócz mixola nie lej syntetyka bo to jest olej do starych silników, myślę, ze półsyntety lej :)
2 nie wiem w kazdym razie nei grzej go
3 jeżeli musisz to cóż poradzić, albo gaxnik źle ustawiony albo wada fabryczna
4 niech się tym serwis zajmie najlepiej :)
do miłego
dzieki serdeczne za podpowiedz :)
za 150km pierwszy przeglad. napisze co sie poprawilo lub pogorszylo
jak bede mial jeszcze jakies pytania to bede prosil o pomoc
dziekuje jeszcze raz i do milego ;)
Witam,lej własnie syntetyk, bo on jest do nowych silników. Do starych jest olej mineralny taki własnie jak mixol.
Kosik ci namieszał z tym olejem.
Ok, dzieki :)
i rozumiem ze jakis lepszy , bo w sklepie gdzie kupowalem powiedzieli ze tylko ich olej.
wymiana po przegladzie mu nie zaszkodzi?
pozdrawiam i do milego
Wymienia to ci olej w przekładni na olej przekładniowy. Olej do mieszanki paliwowej lej synteyczny. (tam gdzie masz pod siedzeniem zbiorniczek na niego)
czyli bez problemu moge zlac olej ktory mialem od nowosci i zalac go jakims dobrym syntetykiem ?
dzieki, pozdrawiam i do milego :)
sam sobie namieszałem
wiesz no niektorzy docieraja na polsyntetyku
ale
wzorujac sie na samochodach
do zdrowych silnikow syntetyk
a mineralny jak najpozniej dawac gdy silnik jest na wykonczeniu
czyli nowy syntetyk
Ja używam od nowości półsyntetyku i jest dobrze ;)
Markus, ale słuchaj się ich ;)
ja lałem full syntetyk- minus taki, że jest droższy.
Mi wrzucili full syntetyk Castrol Power1 Racing 2T - 45PLN za litr. W gwarancji mam napisane, że muszę stosować wyłącznie oleje Castrol. Długo myślałem nad zmianą na Orlen 2T Semisyntetic za 14,50 za litr ale... Jeśli na zbiorniczku zrobię 1000 km to czy na dwa miesiące wydam 15 czy 45 zł to nie odczuję tak po kieszeni, a silnik na pewno się odwdzięczy. Lej syntetyk i nie żałuj silnikowi, chłopak ciężko pracuje więc trochę dobrego mu się z pewnością należy :lol:
Witam :)
Ad. 1 - ja używam półsyntetycznego MOTUL'a (około 40 zł w serwisie)
Ad. 2 - jakie zachwiania masz na myśli?
Ad. 3 - instrukcja obsługi INCA wskazuje, że należy dodać troszkę gazu przy odpalaniu skutera, ale bez przesadyzmu, żeby nie zalać maszyny..
Ad. 4 - mam podobnie, taki urok tych chińczyków...
Co do oleju - polecam Micro Midland 2t !.
Dokladnie to http://allegro.pl/item1140531084_szwajcarski_syntetyk_midland_micro_do_dwusuwow.html .
Po przejśćiu z Shell Advance Ultra 2t ( 45zl/litr ) na tego midlanda ( ok. 20zł litr ) nie zauwazylem zadnej roznicy .
Ten midland jest full sytetyczny, jezdzlismy na takim Honda NSR 125 przez pare tys. km i nie bylo zadnej lipy !.
Polecam !.
Półsyntetyk za 40 zł - nigdy w życiu. Za tę cenę masz full wybór pełnych syntetyków.
sasiadekm wrote:
Witam :)
Ad. 1 - ja używam półsyntetycznego MOTUL'a (około 40 zł w serwisie)
Ad. 2 - jakie zachwiania masz na myśli?
Ad. 3 - instrukcja obsługi INCA wskazuje, że należy dodać troszkę gazu przy odpalaniu skutera, ale bez przesadyzmu, żeby nie zalać maszyny..
Ad. 4 - mam podobnie, taki urok tych chińczyków...
Ad.2 chodzi mi tutaj o nierownomierna prace silnika
Ad.4 czyli z tym sie juz nic nie zrobi?
pozdrawiam
Skoro mój przypadek nie jest odosobnionym to oznacza, że to defekt części składowych skutera a nie niedbałego składania... Ja nie zauważyłem z moim streecie żadnej nierównomiernej pracy silnika, ale wybitnym znawcą nie jestem. Jeśli masz jakieś obawy jedź na serwis gwarancyjny wcześniej niż po 300 km :)
za 130 km mam przeglad, zapytam ich co z ta kierownica i napisze na forum. sasiadekm powiedz mi czy masz zdjeta jakos blokade , jak tak to napisz jak sie jezdzi po zdjeciu. i czy miales juz jakies problemy ze swoim?
dzieki i do milego
Pytanie co prawda nie do mnie ale odpowiem: w zeszłą sobotę mi się nudziło i zdjąłem blokadę z wariatora. Teraz skuterek leci 62km/h a potem włącza się blokada na module.
MarkusSchulz wrote:
Witam serdecznie wszystkich. Jako nowy chcialem sie przywitac.
Tydzien temu kupilem Ince, i mam pare pytan co do tego skuterka.
1 jaki olej polecacie?
2 czy podczas docierania silnik moze miec jakies zachwiania
3 czy przy odpalaniu musze ruszyc manetka(dodac gazu) czy bez gazu
4 czy jest mozliwosc wyprostowania kola tak aby zgrywalo sie z obudowa ? teraz jak mam kierownice ustawiona rowno z obudowa to kolo skreca mi delikatnie na prawa strone.
Dzieki serdeczne, pozdrawiam i do milego. :)
Witam.
Inca Street Team :)
ad.1:
Od początku: CASTROL ACTEVO X-tra Scooter 2T - zalany 2 liter
ad.2:
Nie stwierdziłem jakichś zachwiań silnika( nie dławił, niw zamulał - szedł książkowo) - dolewałem zawsze 50gram oleju do pełnego baku paliwa.
ad.3:
Jeżeli jest zimny silnik należy lekko ruszyć manetką. Przy rozgrzanym - nie ma potrzeby. Sprawdzone na sobie:)
ad.4:
U mnie koło zgrywa się z obudową. Podstawa to aby koło zgrywało się z widelcem.
Pozdrawiam
ja uużywam oleju 2t micro 0.6l 20 zł drogi ale skuteczny
http://www.toptuning.pl/galerie/o/olej-do-paliwa-dwusuwow_2309.jpg