Witam, jako iż się pomęczyłem to założyłem nowy cylek ale od razu był problem, skuter nie chciał odpalić więc posprawdzałem i wyszło na to że kranik nie puszcza benzyny, no to odłączyłem wężyki, przedmuchałem podłączyłem i odpalił. Ale od razu po odpaleniu wchodzi na bardzo wysokie obrony, linka od gazu nie przyciśnięta, gaźnik wyregulowany. no nie wiem
łapie lewe powietrze na układzie dolotu
Gdzie to się znajduje, bo jakoś nie przypominam sobie żebym coś odkręcał oprócz wymiany cylindra na nowy. Dodam że króciec jest szczelny.
Po odłączeniu wężyków z kranika dalej cisnął na najwyższych. Może za dużo benzyny dostaje?
a uszczelka ci się nie podwinęła pod cylkiem?a układ dolotu w 2t zaczyna się na filtrze powietrza a kończy na kanałach płuczących w cylindra i jak na tej drodze będzie jakaś nie szczelność to będzie wył.[przy wtrysku terz]
no mogę cylek zdjąć obczaić co i jak ale na 100% nic tam się nie uszkodziło, gaźnik przed chwilą rozebrałem i złożyłem dalej to samo
Cylinder zdjęty. tłok wyjęty . Wszystko założone ponownie i dalej to samo. To stało się po założeniu nowego cylindra, nigdy wcześniej nie było takich problemów. Skuter ma dopiero 2100km przebiegu
zmieniałes pojemnosc ???
skoro wchodzi na wysokie obroty i sie nie zalewa to znaczy że dostaje dostatecznie dużo powietrza. szukaj lewego powietrza (nieszczelności) w całym układzie dolotowym
Najprawdopodobniejszą przyczyną była uszczelka cylindra z główną częścią gdyż stara nie chciała zejść i starą założyłem na nową. Zdjąłem nową, zostawiłem starą i jest w miare dobrze, ALE gaśnie, tak od siebie, rozgrzałem go trochę żeby nie było na nowego cylka i po 15 minutach pojechałem do biedronki. po 2 km zgasł mi. Nw czy przez to że nie dokręciłem tłumika.
ładnie rzeźbisz w kupie z tymi uszczelkami. No ale dzięki temu masz zajęcie
Czyli zdjąć starą uszczelkę i nową założyć ? To i tak ma być tylko do grudnia bo mam już silnik 150cc na stanie tylko nie mogę założyć bo stary nie pozwala w tym sezonie
nie zakładaj 150cm do inci bo takiego zabiegu rama nie wytrzyma no chyba że masz geniusza który ci ją wzmocni ale nie spawarką na elektrodę tylko mig-mag lub tig i musi być to naprawdę konkret fachowiec
Ojciec ma zrobione licencje na miga i tiga bo czasem znajomi proszą go żeby na stocznie za nich pojechał. Spawarke też mamy więc nie problem. A 150 już kupiona dawno, miałem temat o tym ale nie zakładam narazie, silnik musi przeczekać do wiosny :(
nie spawaj ramy bo sie zabijesz. każdy motocyklista z wszechwiedzą ci to powie.
No tak nie spawaj ramy. Też widziałem bartona huragana z 150, a rama taka sama. Przecież Longija też produkuje 150, więc w czym problem. Ja chce tylko do szkoły jeździć a przez las mam jakieś 3 km prostą więc troszkę mogę nadrobić, a czasami nawet do Gdańska wyskoczyć do auchan.
Mam już zakupione kufry i wgl chce go na turystyka przerobić.
ja mu nie napisałem żeby ramę spawał tylko wzmacniał i jaką metodą spawania inni spawają elektroda i potem lecą hasła typu o bo się urwało i się posrało.nawet na necie masz firmy które się tym zajmują 'spawanie-prostowanie ram,lag itd tylko mają zaporowe ceny i w przypadku skutra 50 china lepiej kupić nową jeżeli stara pękła lub zespawać w dobrym zakładzie ślusarskim [o ile się taki ma w swojej okolicy] gdzie wzmocnią ramę tuleja od środka a nie posmarkają tylko po wierzchu jeżdżę na moto od 25lat i wiele razy robiłem ten zabieg [jak się wie jak spawać ramę] bardzo jest przy tym zabiegu przydatny przyrząd do badania geometrii ramy.
napisz to chłopakom w wątku obok bo wg ich kryteriów już sie od 25 lat wielokrotnie zabiłeś. A oni nie takie rury prześwietlali.
Dobra, wszystkie obroty, gaśnięcie ITP były winą tłoka któy był z lekka jajowaty i nie przylegał na górze cylindra do ścianki( nawet z pierścionkami.
Założyłem 50cmm spowrotem i śmiga jak ta lala.
Myślicie że przyjmą mi z taką wadą na reklamację? <sklep Gmoto>
wiesz co, to zależy od tłoka. Jeżeli to był zestaw/kit czyli tłok z cylindrem to powinno być odpowiednio spasowane i wtedy jest 100% podstawy do reklamacji.
Ale jeżeli to akcesoryjny/aftermarketowy tłok to zależy do czego on jest.Tłoki generalnie nie są walcami tylko są jajowate/elipsoidalne/owalne bo ich rozszerzalność cieplna jest inna w miejscu przekroju osłabionego sworzniem i w płaszczyźnie prostopadłej do niej. Wiec biorąna to poprawke i tłoki są troche jajowate z natury.
Wiec skoro to miał być 100% zamiennik serii to reklamuj. A jeżeli to jakiś wynalazek to może on miał taki być i potrzebuje odpowiedniego cylindra.
A może musisz mieć nadwymiar... hgw. Musisz dokładnie obczaić co masz
Bo zestaw cylindrowy (nie tylko 70 ale i 50 cm3) trzeba kupić dobrej jakości, a nie jakieś nie wiadomo co. Nie wiadomo co to można kupić na początek żeby zobaczyć jak siię będzie jeździło na większej pojemności. Ja kupowałem bezmarkowe badziewie i żałuję. Trzeba było kupić markowy tłok do oryginalnego cylindra lub dobry zestaw znanej marki.