Witam ostatnio kupiłem sobie skuterek (Inca Street 50) Cena dość niska więc się skusiłem. Teraz jako iż jestem posiadaczem takiego skuterka mam parę pytań.
1. Mm problem z akumulatorem, naładuje go, rano wsadzę, a wieczorem już nie mogę z elektryka odpalić, co zrobić? tak mi się wydaję że nie mam ładowania na akumulator. 2. V max skutera wynosi na chwilę obecną 60km/h Da się więcej wydusić? Moduł CDI odblokowany, zdjęta blokada z tulejek dystansowych, zaspawany zawirowywacz spalin. Typek od którego kupiłem ten skuterek polecił mi wymianę wydechu, podobnież to coś da. 3. Jest może jakiś autoryzowany serwis Inci w Łodzi?
Na chwilę obecną to wszystko, z góry dziękuje za odpowiedź.
1. standardowy problem w wielu Streetkach ;P 2. Pewnie że się da więcej, 2t w pełni odblokowane powinno te 65 spokojnie jechać. Jednak kiedyś się ścigałem z odblokowaną Streetką (pozdrawiam Kisiu1981 ;) i leciała właśnie coś koło 60 km/h. 3. Zadzwoń do Inter Carsu.
Poczytaj o zmaganiach użytkowników z Incą, szczególnie tematy WODZA, wszystko jest w dziale "Inca"
Witam ponownie. Mam pecha i to dużego. Poszukuje koła a najlepiej samej felgi do inca street. Pechowo wjechałem w dziurę i koło mi się skrzywiło na ośce. No chyba że ktoś wie gdzie jest jakaś wulkanizacja w łodzi która by mi wyprostowała to i owo. Próbuje się dodzwonić do inter cars ale jest ciężko.
No więc byłem sprawdzić koło. Felga jest tak krzywa że nie ma mowy o zakładaniu koła. Na chwilę obecną ok 240 zł zawołali mi za nową lecz jest to dość dużo. Chciał bym coś może używanego tylko aby była prosta...
Dawno mnie tu nie było a widzę że padło pytanie więc odpowiem :) Z felga poszło szybciutko, pojechałem do serwisu " TIM MOTOCENTER" i załatwili felgę. Kosztowała mnie 215 zł.
Na chwilę obecną bzyk stoi w garażu i czeka na ciepłą pogodę. Poszukuje również plastików przednich ( czaszka to pod czaszką i osłonę kolumny kierowniczej) czy jak to tam się zwie. Powiem tyle, ludzie mówią że chińskie to złe, a jak dla mnie to bardzo dobre :))
Nie wiem dlaczego kisiu polecasz odłączyć jedną żarówkę ,według mnie światła mają świecić wszystkie,a co w przeglądzie,ja od nowości nic nie robiłem z elektryką i działa bez zarzutu , lepiej sprawdzić co z ładowaniem lub wymiana aku może za słaby lub nie trzyma prądu.
zgadzam sie z tobą micaddo ale zależy jaki model sie trafilo. podobno "prądnica" w nie których jest za słaba stad zalecenie z inter-carsu by odpiać po jednym świetle naprzemiennie tzn jedno krótkie jedno długie
Na oryginalnym module wyciąga mi 70 km/h przy mojej wadze (czyli coś ponad 100 kg;p) Co do ładowania to odłączyłem jedną żarówkę ponieważ żarówki są za mocne i prądnica nie wydala ładować aku. Zastanawiam się nad wymianą sprzęgła i wario. Coś polecicie ?
Madi inca street poleci 80 jak nic tylko zależy jak bardzo jest odblokowana. zdjecie "kagańca" daje + do 20km/h czyli jakies 60-65 km/h około a w pelni idzie 80
licznik u mnie nie zaniża. ostatnio na prostej leciałem z kumplem on ma r6 i maks jaki miałem to 73 km/h A co do wymian, opłaca mi się wymieniać wariator i sprzęgło? czy może zmienić tylko sprężynki i rolki? ;>
aktualizuje swoją odpowiedz, licznik przekłamuje od 3 do okolo 7km/h w zaleznosci z jakiego typu urzadzeniem gps kontolujemy wskazanie licznika. ja testowalem z wbudowanym modulem gps w kom htc wildfire s. i do okolo 40-50km/h bład 3-5 powyzej tej predkości wsakaznia rozniły sie czasem nawet ok 8km/h. podtwierdzam jednak fakt ze opis techniczny przyspieszenia jest prawdziwy i realnie mam wrazenie ze streetka nawet szybciej sie zbiera
moja inca z przebiegiem 12000 km na seryjnych częściach z odblokowanym modułem oraz wyjętą tulejką i zaspawanym zawirowywaczem spalin idzie 67km/h (moja waga 100+) innych blokad w tym skuterze nie ma. Obecnie stoi w serwisie na to samo co twój czyli krzywa felga z tyłu. Mam nowy skuter więc ten już nie będzie tak eksploatowany jak dawniej.