Taki przebieg i tyle awarii. Jeszcze nie które salony mówią że Inca Street jest taka sama jak Zipp Quantum - taa już, Quantum idzie po 4499zł a Street po 2699zł i widać wyraźnie jakość.
Wodzu super robota !
Oj, Wodzu! Dobra robota z tym artyqłem. Trochę mnie przestraszyłeś tymi awariami ale (jak mówią) co nas nie zabije… Pocieszyłeś mnie za to obniżeniem spalania. Życzę Ci dużo cierpliwości i szczęścia w dalszej eksploatacji.
Tym artykułem nie chciałem nikogo wystraszyć. Są w nim zawarte przygody które przytrafiły się mojemu wariatowi:) Patrząc po naszym forum to więcej ludzi ma większe lub mniejsze problemy z tym modelem. W serwisie do którego wożę wariata też stwierdzili że to jedyny model z którym ludzie walą drzwiami i oknami do naprawy gwarancyjnej. Inne modele Inca ponoć są bezawaryjne i ludzie sobie je chwalą. Chyba u góry mam zapisane wszelkie przebycie usterek Street 50 Spalanie fakt - spadło ponad 1l na 100km.
Może rzeczywiście to tylko egzemplarz, a nie model. Zresztą większość awarii u Ciebie to odkręcenia lub urwania śrub a więc to wina nie producenta ale tego kto sprzęt składał. A że w Polsce jak to w Polsce - byle szybciej i na odp… żeby jak najwięcej sprzedać i “bo ja tym nie będę jeździł ale ktoś inny” to efekty często widać.
A ze spalaniem to zobaczymy. Jutro umówię się na jakąś regulację, a jak nie pomoże to sam pokombinuję. Ale kanapa jest wygodna, to przyznaję tylko po 260 km majtki mi się podarły trochę;)
Za bardzo się wierciłeś:) Pewnie przy dłuższej trasie nie czułeś tyłka ale to szczegół:)
Miałem długie spodnie, bo z pracy prosto jechałem a co do wiercenia to może trochę:) Nie da się nie wiercić przez cztery godziny;) Z tyłkiem nie było problemu ale gorzej z plecami. I trochę wibracje w głowie ale po paru minutach po zdjęciu kasku przeszło:)
Kto zrobi test keeway matrix 09??? bardzo prosze
“Niedostatecznie wydajne ładowanie podczas używania świateł drogowych. Zmusza to do używania w dzień lamp pozycyjnych, co nie jest zgodne z polskim prawem”-No widzę znajomość zasad ruchu drogowego Światła drogowe (potocznie “długie”) używa się w przypadku niedostatecznego oświetlenia drogi i gdy ktoś z przeciwka jedzie, to trzeba je wyłączyć.W dzień to się na światłach mijania jeździ Może Ty jeździłeś na drogowych non stop (czyli te, od których jest niebieska kontrolka), to się nie ładował.A tak to spoko teścik, widzę stronka się rozwija
Nie, nie to ja się pomyliłem, przy edycji. Chodziło o światła mijania, a nie drogowe, poprawione.
Drodzy Państwo, nie łudźcie się - powyższy artykuł jest nie obrazem egzemplarza, ale modelu, i prawdopodobnie, z małym marginesem, miał się będzie do rzeczywistości w przypadku każdego skutera tego typu. Bo jeśli ktoś myśli, że za kwotę, za którą ciężko o dobry skuter używany, kupi porządny nowy - jest w błędzie.
Ja osobiście po przejechaniu 870km nie miałem żadnej awarii i oby tak dalej.
Ja przejechałem 1137 km, z czego jakieś 300 w trasie i nie narzekam (odpukać!).
Na liczniku mam ponad 1200km i jak narazie bezawaryjna eksploatacja. Pozdrawiam posiadaczy skutera Inca Street
Ja dzisiaj przebiłem 1000km i jest dobrze a nawet nieźle
Witam, Przejechałem Inca Street 50 4000 km. Skuter (motorower) niezawodny. 0 problemów, blokady pościągane śmiga 85 km/h Pali 3.5 litra/100km Pozdrawiam
Niezle:)
Słuchajcie mam problem kupiłem ince street 50,włożyłem do niej nowy akumulator,i nie chce odpalić .Wcześniej jak jechałem tak ok.20km/h chciałem przyśpieszyć ale nagle obroty spadły, i zgasł.Zatrzymałem się z boku na ulicy postawiłem na dwóch nóżkach ,odpalił dałem więcej gazu i obroty spadały i zgasł.Odpaliłem jeszcze raz i chciałem zestawić do z 2 nóżek a wtedy momentalnie zgasł.Pomóżcie nie wiem co robić a sezon się rozpoczyna z z góry dziękuję. :))
ja mam ince i jes wdzystko ok ma przejechane 2560 i bez jakich kolwiek usterek