Inca Sprint 4T 50cm3 Producent Silnika: Jiangmen giantco 139QM

Witam chce tuningować swoja ince jakie części można wymienić? jakie doradzacie? wszystko co to mam ustawione w kolejności od góry do dołu chce kopić z powodów finansowych :P :-) nie wszystkie części od razu kupie. Blokadę mam zdjęta z Wariatora ten pierścień i wymieniony pasek na krótszy i poprawiło osiągi.

Filtr Paliwa:
http://www.sklep.skuteryostrow.pl/filtr-paliwa-p-6.html

Filtr Powietrza:
warto wymieniać na taki?
http://moto.allegro.pl/filtr-powietrza-stozkowy-stozek-55mm-80mm-i1229313450.html
lub
http://moto.allegro.pl/tuning-stozkowy-filtr-powietrza-owal-45-st-30mm-i1244545424.html
A może jakiś inny doradzicie?

Rolki wariatora:
5g dobre będą? teraz na oryginalnych śmigam oryginalne maja tak gdzieś 4g lub 4,5g

Moduł CDI:
http://www.sklep.skuteryostrow.pl/modul-zaplonowy-tuningowy-inca-sprint-p-778.html

I mam pytanie czy to dobry zestaw ? Poprawi osiągi ?jakie wasze opinie? teraz osiągam prędkość V-Max na prostej 64-65km/s a z górek 67km/s.

Slyszalem ze stozkowe filtry powietrza sie nie nadaja na gorsza pogode - troszke deszczu i po zabawie.

Moduł za 99zł?Widziałem takie na allegro za 20-30zł, filtry stożkowe tylko gąbkowe z obudową!!!Napisz ile masz kasy i ile chcesz latać nim-stożek do serii nie ma sensu, rolki też nie, filtr paliwa-przecież powinien być :D Za ok 50zł masz cylek 63ccm lub 72ccm, do tego dysza odpowiednio ok 84 lub ok 86-88 przy seryjnym filtrze, a przy stożku odpowiednio ok 86 i 90.Do tego sprężyna centralna za ok 30zł i lata jak trzeba, oczywiście o ile zdjęte są blokady.

hm z kasa tak od 100zl do 140zl
a latać nim nie mogę :D tak na serio jechać che nim hm 75-80km chociaż te 70km i tych dysz bez cylka wymiany:P

blokada zdjęta z wariatora tylko.

Bez blokad poleci realne 65-70.Bez wymiany cyla ciężko-to podstawa tuningu 4T.

a moduł mam kupiony ale z wejściem na 5pin i na paragonie pisze T67703 Moduł zapłonowy CDI ale jak odpalam skuter pali bezpiecznik. Bezpiecznik mam 15mili amper jakoś tak się gada :D aktualnie na oryginale jeżdżę module zablokowanym.

dokładnie taki sam tylko ze sklepu kupiony w moim mieście
http://skuterserwis.pl/MODUL_ZAPLONOWY_CDI__model_tunnigowy_5_pin_4T_-828.html
fota:
http://s1093.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?k=1333798&t=634220525212326111&id=367452934&vid=367452934

i on pali bezpieczniki może jakiś schemacik modułu? i od skutera i inaczej podłączyć ? i wtedy może nie bd palił bezpieczników?

http://moto.allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-do-inca-sprint-4-piny-i1296208683.html

znalazłem tanio moduł do incy dobry będzie??

Rafał Kup sobie odblokowany moduł i pozbieraj i kup cylinder np.70 lub 80. Pużniej sprężynki sprzęgła, wariator Top Racing next generation. I powinno być dobrze. Pozdrawiam

Po 1 żeby latac te 75km/h <licznikowe> to wystarczy wymienic wariator pasek i filtr paliwa. Sam to wymieniłem i jedzie mi ok 80 :lol:

mam kupiony już moduł odblokowany działa:)trzeba regulować gaźnik na odblokowany module? jak przełożyłem.

mam pytanko można żarówki ksenony do skutera dać ? wymienić tylko żarówkę? bez obudowy i jakie polecacie?