Witam, posiadam Incę Lambros 2T, dbam o ten skuter, ostatnio wyminiłem cylinder na 70cc, gdyż na 50cc miałem przejechane 17 tyś km i było czuć że v/max jak i przyspieszenie stawało się z przejechanym kilometrem coraz słabsze także postanowiłem wymienić na większa pojemność, wymiana przeszła pozytywnie. Pierwsza przejeżdzka na 70cc była wspaniała, nieziemskie przyspieszenie, chciał wariat na koło, lecz nie katowałem go gdyż docieram, pewnego dnia odpaliłem i chciałem przejechać ale było czuć że spadła o wiele moc, nie to przyspieszenie i ogólnie całokształt, a jak się rozgrzeje to jeszcze słabszy, jak przekroczę 70 km/h to nagle skuter gaśnie, powiecie mi czego to wina? Dodaję filmik : http://www.youtube.com/watch?v=xLrKIrg9GHw
Czyściłeś filtry? Regulowałeś dawno temu gaźnik? Wymieniałeś rolki i pasek?
Co znaczy gaśnie? Jeżeli gaśnie w sensie ze nagle zatrzymuje sie silnik z lekkim metalicznym dzwiękiem?
Kisiu1981 - Czyściłem filtr powietrza, gaźnik też dokładnie przeczyściłem benzyną i kompresorem, wyregulować dobrze bankowo wyregulowałem. Próbowałem z dyszami się bawić, też nie poskutkowało, teraz dyszę 75mm mam i stożkowy filtr powietrza gąbkowy. Rolki też są w dobrym stanie 3.5g, pasek? sprawdzałem go i jest niczym nówka, ale wymieniać, wymieniałem około 5 tyś km temu?
szef_ff - Po prostu, gdy przekroczę 65-70 km/h po prostu silnik przestaje pracować, żadnego metalicznego dźwięku nie słychać, jakbym np: jechał i przekręcił kluczykiem w stacyjce na off.
3,5g rolka... chyba rusza z 6tyś obr...
Skuter fajny ale filmik nie wnosi nic do tematu prócz tego ze masz stożek na gaźniku
Wsadź do stożka jakiś dławik żeby zatkać jego 40-50% prześwitu.
Właśnie. Jakąś rurke - zweżkę. Bo to naprawdę wygląda jakby było za dużo powietrza lub za mało paliwa. Da radę założyć oryginalną obudowę filtra powietrza? Wyjąłbyś z niej zwężkę i tak spróbował na posiadanej obecnie dyszy.