Nikt nie wie ile to pojedzie bo to zależy jak sie to wystroi. Ale sobie można poteoretyzować.
Więc tak - cylinder S6 MKII Racing ma potencjał na 17KM a nawet 20KM. Moc 17-20KM to moc jaka pozwala 170kg skuterom 200-250cm pojechać około 120km/h.
Tylko że tamte skutery mają dopasowane do takich mocy przełożenia a seryjny Aerox nie. Wiec ograniczeniem nie bedzie brak mocy a przełożenie.
Jest taki pojazd jak ważąca 126kg Yamaha Aerox 155 co ma 15KM i jedzie 120km/h - ale ona też ma dopasowane przełożenia.
Wiec bez zmiany przełożeń to bedzie około 85-95km/h. Oczywiście seryjny prędkościomierz bedzie już pokazywał ze 120-130km/h.
Przy czym żeby pojechać te 90km/h nie potrzeba MKII 70 co wygeneruje 17KM. Styka coś co robi 8-9KM.
Nowe chińskie 4T 125 mają około 9-9,5KM i producent deklaruje im 85-95 Vmax. Taki Aerox pojedzie tyle samo tylko przyspieszy znacznie szybciej bo jest lżejszy i mocniejszy.
Ale jak napisałem - ograniczają przełożenia. To jak rajdówki - niby mocy kupa a max i tak to jest ze 180km/h. Przełożenia.