tak jak w temacie bo chciałbym trochę poprawic osiągi skuterka
W zależności od modelu. Niektóre są lekkie (4,5 - 5,5 gram) by skuter dobrze przyspieszał ale nie uzyskiwał dużej prędkości, średnie (6 - 8 gram) stosuje się dla optymalnych osiągów w skuterach bez blokad i z blokadą w postaci pierścienia między talerzami i ciężkie (9 - 13 gram) by skuter wolno przyspieszał, ale rozpędzał się do większych prędkości na prostych - wolniej podjeżdża pod górki ale zjeżdża bardzo szybko. Z takimi rolkami nie da się jednak utrzymywać stałej prędkości - wystarczy lekkie wzniesienie i skuter zwalnia, potem nabiera powoli większej prędkości. Rolki poniżej 4,5 gram sobie daruj :)
mój skuter to zipp tops 4T 2010r do 40 to przyspiesza jako tako ale po tej cyferce to juz ma problem na prostej do 50 dochodzi i koniec a z górki takiej wiekszej to do 73km/h dał rade i teraz czy wymiana na cieższe rolki da cos zeby do tych 60km/h pocisnoł
popatrz za blokadami. Jak nic tam nie robiłeś, to na 100% jest na filtrze, a z tego co wiem to na wario i na gaźniku jeszcze ale ja się w to nie bawię bo mój ma 350km. aha i jeszcze moduł CDI (czy jakoś tak)
Ściągnij blokady i w tedy bierz się za remonty i części tuningowe
Jak ściągniesz te blokady powinien przyspieszać na luzie do 55km/h a już na v-max na prostej do 65km/h.
Więcej się nie opłaca bo to samobójstwo. Tam są małe kółka, a jeszcze te łożyska chińskie jak ci pójdą przy tej prędkości to śmierć na miejscu
a tak w ogóle to gdzie te rolki są umieszczone. wewnątrz? czy na zewnątrz wario?
Wewnątrz wariatora. Aby je wymienić musisz zdjąć cały wariator.