Witam. Od niedawna posiadam Honde xlr 125. Strasznie ciężko znaleść coś konkretnego o tym sprzęcie a o blokadach to już w ogóle prawie nic nie ma.
Chodzi mi szczególnie o blokade, która jest w cylindrze. Jak się odkręci tłumik to widać taką cienką rurke. Czytałem, że trzeba ją wyrwać, ale nie wiem czy to bezpieczne. Czy wiecie coś na ten temat ?
pozdro.
Z tego co się dowiedziałem z jedno serwisu masz blokowany moduł.
jaka rurka gdzie ? w cylindrze !?
moduł już odblokowałem.
A co do rurki to na złączu cylindra z kolankiem jest taka chuda rurka wiodąca w głąb cylindra, tak piszą w internecie i rzeczywiście coś jest bo widziałem tylko nie wiem jak się za to zabrac.
a to jest 4T?
tak, zapomniałem napisać to jest 4T
I ile ona ci leci ? jaki v-max przy jakich rpm? i na postoju na jakie rpm się wkręca ?
JUtro bede w serwisie autoryzowanym to się zapytam jak nie zapomne
Hmm no zwężka okna wydechowego może go trochę blokować ale wątpię, że to się jakoś wyrywa
Na większości stronęk ze specyfikacja jest v-max w okolicach 80-90 kmph. ;]
TYlko że w każdym sprzęcie w specyfikacjach są podane zaniżone prędkosci
na maxa leciałem 110 km/h.
no to co ty byś więcej chciał ??? dużo więcej ci nie poleci… no a przy jakich rpm masz ten v-max ? i do jakich rpm na luzie się kręci ?
Chciałbym aby był silniejszy, jeśli ma blokade to na pewno go to dławi w jakiś sposób. Co do obrotów to nie mam obrotomierza.
Red_Fire napisał:
Chciałbym aby był silniejszy
To se trza było kupić 2 suwa :)
Może go to dławi ale na pewno nie będzie przez usunięcie tego szarpał i jechał 130 :)
110 i ty chcesz jeszcze więcej wycisnąć z Enduro 125 4T?! Zapomnij.
P.S. jakie masz zębatkiż I ile do 100 ciśnie(realnie ;))?
Jak chcesz, to pisz na PW