Honda xlr 125r - blokady

Witam. Od niedawna posiadam Honde xlr 125. Strasznie ciężko znaleść coś konkretnego o tym sprzęcie a o blokadach to już w ogóle prawie nic nie ma.
Chodzi mi szczególnie o blokade, która jest w cylindrze. Jak się odkręci tłumik to widać taką cienką rurke. Czytałem, że trzeba ją wyrwać, ale nie wiem czy to bezpieczne. Czy wiecie coś na ten temat ?
pozdro.

Z tego co się dowiedziałem z jedno serwisu masz blokowany moduł.

jaka rurka gdzie ? w cylindrze !?

moduł już odblokowałem.

A co do rurki to na złączu cylindra z kolankiem jest taka chuda rurka wiodąca w głąb cylindra, tak piszą w internecie i rzeczywiście coś jest bo widziałem tylko nie wiem jak się za to zabrac.

a to jest 4T?

tak, zapomniałem napisać to jest 4T

I ile ona ci leci ? jaki v-max przy jakich rpm? i na postoju na jakie rpm się wkręca ?

JUtro bede w serwisie autoryzowanym to się zapytam jak nie zapomne :stuck_out_tongue:

Hmm no zwężka okna wydechowego może go trochę blokować ale wątpię, że to się jakoś wyrywa :stuck_out_tongue:

Na większości stronęk ze specyfikacja jest v-max w okolicach 80-90 kmph. ;]

TYlko że w każdym sprzęcie w specyfikacjach są podane zaniżone prędkosci :stuck_out_tongue:

Ja znalazłem na bikez.com v-max 94km/h i tam prawdę piszą! :stuck_out_tongue:

na maxa leciałem 110 km/h.

no to co ty byś więcej chciał ??? dużo więcej ci nie poleci… no a przy jakich rpm masz ten v-max ? i do jakich rpm na luzie się kręci ?

Chciałbym aby był silniejszy, jeśli ma blokade to na pewno go to dławi w jakiś sposób. Co do obrotów to nie mam obrotomierza.

Red_Fire napisał:

Chciałbym aby był silniejszy


To se trza było kupić 2 suwa :)
Może go to dławi ale na pewno nie będzie przez usunięcie tego szarpał i jechał 130 :)

110 i ty chcesz jeszcze więcej wycisnąć z Enduro 125 4T?! Zapomnij.

P.S. jakie masz zębatkiż I ile do 100 ciśnie(realnie ;))?


Jak chcesz, to pisz na PW :wink: