Mam zamiar wymienić seryjny wariator w mojej Hondzie na Polini Hi-Speed i tu moje pytanie ,jakie będą z tego korzyści? Pojedzie 60 km/h i będzie miał więcej mocy?
60 to on powinien jechać już po ściągnięciu kagańca :)
Tyle że w serwisie Hondy facet powiedział że Vision nie ma kagańca jako takiego tylko że jest konstrukcyjnie przystosowana do jazdy 45 km/h i jedynie wymiana wariatora może dodać jakieś 10-15 km/h.Tylko chodzi o to czy moc będzie większa, co jest ważne przy podjazdach(zwłaszcza w 2 osoby)
Nie sądzę, żeby mu moc wzrosła. Ale swoją drogą to dziwna konstrukcja. On chyba na wtrysku jest. Dość drogi. I nie można szybciej jak 50 km/h.
To już chyba bym chińczyka wolał, każdy praktycznie te 80 pojedzie :)
Lupus napisał:
Tyle że w serwisie Hondy facet powiedział że Vision nie ma kagańca jako takiego tylko że jest konstrukcyjnie przystosowana do jazdy 45 km/h i jedynie wymiana wariatora może dodać jakieś 10-15 km/h.Tylko chodzi o to czy moc będzie większa, co jest ważne przy podjazdach(zwłaszcza w 2 osoby)
Od wariatora moc nie rośnie. On pozwala tylko lepiej wykorzystać dostępną moc zwiększoną innymi metodami (np. w 2T poprzez zmianę wydechu, a w 4T poprzez powiększenie pojemności).
Też mi się tak wydaje, zmień sobie cylinder na 72 i poczujesz różnicę.
Nie radzę grzebać przy silniku w tym skuterze. Wtrysk podaje określoną dawkę paliwa przystosowaną do nominalnej pojemności. Zmiana na 70 tylko pogorszy sprawę. W życiu bym tej Hondy nie chciał tknąć palcem. Jak coś tam się schrzani to koszty astronomiczne.
Nie mówiłem, żeby sobie sam to zrobił :)
Chcę żeby pojechał te 55 - 60 km/h bo to wszystko czego w tej chwili oczekuję od jednośladu (planuję za jakiś czas przesiąść się na coś większego):P
witam jestem nowy na forum:-) a tak do tematu honda vision leci ,,podobno" 60-65 km/h.podobno bo ma blokade na przekładni o czym była mowa w teście skuterowo.com.pozdrowienia:-)