Honda Shadow 125cc

Witam. Co sądzicie o ww. motorze? Chciałbym nabyć używany, w cenie do 8 tys. max. Jestem prawie laikiem. Na co najbardziej zwracać uwagę? Wiem, że hondy są akurat wytrzymałe. Ile taki motor V max wyciągnie? Jak ze spalaniem? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Prędkość maksymalna motocykla to około 110/115 km/h. Silnik V czyli bardzo ładne brzmienie. Nadaje się do jazdy miejskiej jak i na spokojne trasy. 4t to więcej niż 4l na 100 nie spali. Chociaż moim faworytem w tej klasie była by honda rebel albo suzuki intruder ale o gustach się nie dyskutuje. Przy zakupie zwracać uwage czy na silniku nie ma śladów po oleju (wycieki itp) czy zawieszenie jest sprawne (czy nie cieknie) czy nie jest krzywe i czy działa poprawnie. Sprawdzić czy motocykl zostawia jeden ślad i czy dzialają wszystkie biegi. Jak mi się coś przypomni to dopisze

Wielkie dzięki. O gustach się nie dyskutuje, ale można je zmieniać :wink: Czemu więc nie Shadowkaż Ze względów wizualno-dźwiękowych Honda Rebel mi nie pasuje. Chciałbym bardziej “rasowego (125cc, tia… :wink: )”, klasycznego choppera. Generalnie jakoś nie przepadam zbytnio, nie wiem czemu, za motocyklami jedno cylindrowymi, ale może dam się przekonać. Lecz Suzuki Intruder… Czemu nie. :-> Generalnie będe się tym poruszał z domu do szkoły i spowrotem (razem 26 km na dzień), oraz kilka razy w miesiącu zapewne na jakieś dłuższe wypady (50 - 200 km). A że jestem mało ogarniętym, w temacie dostępnych w rodzimym kraju produktów o tym litrażu, oraz fanem klasycznych chopperów, to po krótkim posiedzisku w internecie, drogą eliminacji (Daelim Daystar, Honda Rebel, Kawasaki Eliminator, Suzuki Marauder (o dziwo Intrudera nie zauważyłem), i kilka innych jednocylindrowców) padło na Shadowke. Czym Intruder różni się od Shadow? Może dzięki Wam się przestawię :wink: Pozdrawiam, i juz nie zamęczam

Intruder Virago A co do pierwszego postu miało być yamaha virago zamiast hondy, nie wiem dlaczego napisałem ze honda …

A czemu nie Shadowkaż ;D