Witam. Co sądzicie o ww. motorze? Chciałbym nabyć używany, w cenie do 8 tys. max. Jestem prawie laikiem. Na co najbardziej zwracać uwagę? Wiem, że hondy są akurat wytrzymałe. Ile taki motor V max wyciągnie? Jak ze spalaniem? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Prędkość maksymalna motocykla to około 110/115 km/h. Silnik V czyli bardzo ładne brzmienie. Nadaje się do jazdy miejskiej jak i na spokojne trasy. 4t to więcej niż 4l na 100 nie spali. Chociaż moim faworytem w tej klasie była by honda rebel albo suzuki intruder ale o gustach się nie dyskutuje. Przy zakupie zwracać uwage czy na silniku nie ma śladów po oleju (wycieki itp) czy zawieszenie jest sprawne (czy nie cieknie) czy nie jest krzywe i czy działa poprawnie. Sprawdzić czy motocykl zostawia jeden ślad i czy dzialają wszystkie biegi. Jak mi się coś przypomni to dopisze
Wielkie dzięki. O gustach się nie dyskutuje, ale można je zmieniać Czemu więc nie Shadowkaż Ze względów wizualno-dźwiękowych Honda Rebel mi nie pasuje. Chciałbym bardziej “rasowego (125cc, tia…
)”, klasycznego choppera. Generalnie jakoś nie przepadam zbytnio, nie wiem czemu, za motocyklami jedno cylindrowymi, ale może dam się przekonać. Lecz Suzuki Intruder… Czemu nie. :-> Generalnie będe się tym poruszał z domu do szkoły i spowrotem (razem 26 km na dzień), oraz kilka razy w miesiącu zapewne na jakieś dłuższe wypady (50 - 200 km). A że jestem mało ogarniętym, w temacie dostępnych w rodzimym kraju produktów o tym litrażu, oraz fanem klasycznych chopperów, to po krótkim posiedzisku w internecie, drogą eliminacji (Daelim Daystar, Honda Rebel, Kawasaki Eliminator, Suzuki Marauder (o dziwo Intrudera nie zauważyłem), i kilka innych jednocylindrowców) padło na Shadowke. Czym Intruder różni się od Shadow? Może dzięki Wam się przestawię
Pozdrawiam, i juz nie zamęczam
Intruder Virago A co do pierwszego postu miało być yamaha virago zamiast hondy, nie wiem dlaczego napisałem ze honda …
A czemu nie Shadowkaż ;D