Mam problem z płynem chłodniczym, podczas jazdy rośnie temperatura do na max. i pojawiają się braki w płynie.
Wykluczyłem nieszczelność układu. Wyciek się pojawia z prawej strony zbiornika na płyn chłodniczy ale to wynika z ciśnienia. Czy to oznacza problem z uszczelką pod głowicą?
jakbyś sobie zbadał płyn chłodniczy na zawartość spalin to byś wiedział na 100%.
Ale to wygląda na uszczelke pod głowicą lub pęknięcie gdzieś w płaszczu wodnym na głowicy/cylindrze
Z obserwacji podczas pracy silnika zauważyłem jedynie wyciek z węża odpowietrzającego od strony zbiornika. Okazało się, że to z powodu ciśnienia. Po zdjęciu głowicy i cylindra okazało się, że tłok jest przytarty. Może to być jeszcze po poprzednim właścicielu. W końcu kopiłem go uszkodzonego od pierwszego właściciela. W cylindrze są dwie rysy. Czy wystarczy zmienić tłok z pierścieniami czy konieczny będzie szlif? Nie zauważyłem spadku mocy. Skuter fajnie przyśpieszał.
tego przez internet sie ocenic nie da
Okazuje się, że cylinder jest OK. Problem jest z kolei z dostępnością nowych pierścieni i tłoka. Nie udało mi się nigdzie go znaleźć. Ktoś z kolegów nie ma na stanie? średnica tłoka 54 mm.