Honda nsr vs honda varadero

Wiec tak wypowiedzcie się na ten temat bo sam nie wiem co zrobić zostawic sobie nsr czy kupić honde varadero zalezy mi na wygodzie malym spalaniu bo chce latac w dalekie trasy a i jezeli varadero bym kupywal to automatycznie ide na prawko :smiley:
Co byscie wybrali nsr czy varadero ? :slight_smile: Czy moze jakiegos fajnego 4 suwa mi polecicie ;d

zostań przy nsr nie ma co kombinować masz magiczno rejestracje więc na lajcie a zamieniać mocniejsze moto na słabsze też nie bardzo ;p

ReKoRd, nie pierdol :stuck_out_tongue: Na małej tablicy nie polecisz kobinowanym sprzętem w trasę, bo to samobójtswo :stuck_out_tongue:

Dywersant, dokladnie wszedzie trzeba 50 a nie raz na prawde strach a tak to na legalu piekny dzwiek 4 suwa ;d

Kurczak napisał:

tak to na legalu piekny dzwiek 4 suwa ;d



Z tym pięknem bym dyskutował, bo na serii to nie wszystkie 4T ładnie brzmią ;) Ale jeżeli udałoby ci się kupić Viadro z LeoVince, to warto, bo wtedy ma świetny dźwięk. Mz RT też niezła by była jako sprzęt do wszystkiego. Trzebaby tylko założyć jakiegoś Puig'a i można jeździć w trasy ;)

Dywersant napisał:

założyć jakiegoś Puig'a


Ke ?!

MZta to bardziej SM, a Viadro jest od razu stworzone na trasy (teoretycznie :P ).

Ze 125tek na trasy to chyba tylko Varadero ... może nie tylko ale to raczej najrozsądniejszy wybór :) I jest szpan V2 :D

RudY, istnieje takie coś, jak MZ RT 125, a to jest taki golas. Jak założyć mu PUIG’a, czyli szybo-owiewke, to będzie choronił przed wiatrem podobnie do Viadra. Moc jest praktycznie ta sama, moment obrotowy w MZ będzie lepiej wykorzystany(mniejsza masa), więc będzie lepiej zapierniczać. Do MZ tak samo moża założyć kufry/torby, a poza tym dostajemy sprzęt, który bez wyolbrzymiania wymiata w mieście :wink:

Ahm … no ale na pewno na Varadero będzie się lepiej podróżować - jest szersze i wygodniejsze

a jak do MZ z częściami ? Na pewno hondzina ma lepszy dostęp

Tu cie zaskocze, bo mz ma wygodniejszą kanapę i pozycję za kierą :stuck_out_tongue:

Jeżeli chodzi o części, to fakt, są trudnodostępne.

albo jakiegos streeta fajnego moze znacie cos ?:smiley: takie jak MZ rt

Kurczak, nosz kur… MZ RT to nie street, tylko klasyczny naked!

Powie mi ktos czy derbi gpr nude 125 bylo w 4 i 2 suwie produkowane ? Gdzie znajde do kupienia takie derbi bo na allegro sa ale w 2 suwach a i interesowalo by mnie z przednia podwojna lampa o taka http://motoride.sk/motodb/pic/Derbi-GPR125Nude-05.jpg

Ja widziałem tylko GPR’y 4-suwy :stuck_out_tongue:

no tak ale to jest Derbi GPR nude chyba tak to się dokladnie zwie wiec pewnie tez produkuja w 4 suwie ;p

Kurczak, przecież napisałem… :573:

a no ta ;d źle to zrozumialem GPR wychodza tez w 2 suwach :stuck_out_tongue:

btw viadro i cbr


Gpr chyba podobna gabarytami do cbr, może nieco szersza.

o cholera jasna jakie to wielkie jest ;D hm tylko tak do dupy troszkę bo kazdy ma sciga a ja jeden turystykiem do dupy troszkę ;/

Kurczak napisał:

o cholera jasna jakie to wielkie jest ;D


To nie jest takie wielkie tylko ta Cebra jest takim piździkowatym rowerem :D

no tak :smiley: ale wysokie w sesię tu mam fotkę cbr z nsr a gpr jest takie male na prawde ? wydaje się na wieksze