Honda nsr vs cbr 125 ! ! !

Witam,

Jaka jest różnica w parametrach w frajdzie z jazdy między tymi dwoma motorami.

Honda cbr mało pali, ładny dzwięk, jest wolniejsza od nsr i jest znacznie mniejsza. Cbr osiąga okolo 130 nsr natomiast 160 przy czym do 100 ma okolo 7-8 s.Nsr pali dość dużo bo około 7L, jest wygodna czego o cbr nie mogę powiedziec ale to zależy od twoich gabarytów

Frajda jazdy - to jakiś parametr?
Zależy to od tego kto co woli, jak mu lepiej, wygodniej

CBR to 4T czyli żywotniejsze, mniej palące, wolniejsze
a NSR wprost przeciwnie …

Oczywiście nie przestrasz się co do tej żywotności bo nsr też jest dobra :]

Jeśli będziesz utrzymywać moto za włąsne ciężko zarobione pieniądze to weź lepiej CBR bo jest o wiele ekonomiczniejsza od NSR. Ale za to będziesz miał słabsze osiągi no i według mnie wygląd. Ta wersja po liftingu wygląda nawet ciekawie ale to oponki… Za to NSR to według mnie najładniejsza 125ccm :stuck_out_tongue:

Jak jesteś wysoki i szeroki to na CBR będziesz wyglądać masakrycznie śmiesznie :smiley:

Co tu w ogóle porównywać 2T z 4T , to zupełnie inne motorki , każdy ma plusy i minusy i nie można jednoznacznie stwierdzić i polecić Ci któryś bo ty musisz wiedzieć do czego będziesz go używać.

Jak napisali poprzednicy ekonomia vs osiągom.

cbr to raczej moto dla kobiet gdyż jest lekka nie ma za dużo mocy i nie jest za szybka porównując do nsr to żę tak powiem turystyk a nsr to typowe moto dla mężczyzn jest mocna szybka zwinna itp. a i dodam że cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy a w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok i można śmigać dalej

7beat miałeś kiedyś doczynienia/interesowałeś się tymi motorami ? Czy może po prostu sobie to ubzdurałeś … ( a cooo może ktoś uwierz ) - bo mi to wychodzi na to 2-gie …

7beat napisał:

cbr to raczej moto dla kobiet


Przez to że jest słabsze niż 2T ?

7beat napisał:

cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy


Taaa no na pewno… Nie dość że to 4T to jeszcze Honda … Przecież to Chinol :]
Koleś ! To niema prawa się psuć !

7beat napisał:

w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok


Woaha no ja ci życzę powodzenia :] co 20k to się wymianie w DT ( ok. 20-40k zależy od użytkowania ) w NSR przy normalniejszym użytkowaniu masz co 15k do wymiany …

7beat, pier[…]sz :evil: RudY ma rację. Opisujesz tą cbr, jakby to jaki chinol był. Fakt, może nie ma tyle mocy, żeby z nsr’ką konkurować, ale przegięciem jest pisanie takich bzdur, że się sypie po 10k km. Toż to Yamaha 4T! Trzeba sporo więcej nakręcić(40k km), żeby się zaczeło psuć.

_______

Toż to Yamaha 4T!


Toś palnął :smiley: To Honda ;] RudY

Jeśli interesuje Cię wygląd, wygoda, małe spalanie, 4t… to Yamaha R125

excent napisał:

to Yamaha R125



jeśli cie na takowa stac...
za jedna r125 można kupić 2 cbrki

@up
Wiadomo ;>


@the_masa_qkazu
Jaki ‘przedział rocznikowy’, stan Cię interesuje?

Tak się zastanawiam czy ten koleś tu jeszcze zagląda xD bo my się produkujemy a on Cicho siedzi xD


Swoją drogą jeśli on porównał te nieszczęsne motorki (2T i 4T) to ja osobiście brałbym NSR kij że po 10-15tyś się Tłok zmienia i uszczelki , ale w sumie według mnie większa frajda, bo ja osobiście zawsze należałem do ludzi pragnących poczuć moc i szybkość a na CBR bym się nie spełnił mentalnie xD

Wybór należy do niego !

R125 Piękny motorek miałem okazje się zjechać na nim, nie wiem jak w CBR przyśpiecha ,ale R125 zbierała się całkiem przyzwoicie i wygląd bije na głowę CBR a nawet NSR :slight_smile: