Witajcie :D
Jakiś tydzień temu stałem sie posiadaczem Ceberki PC31 z 1995 r :)
narazie moto stoi pod kołderka i czeka na cieplejsze dni żeby zajechać na przeglad rejestracyjny :p
A oto fotki :)
Witajcie :D
Jakiś tydzień temu stałem sie posiadaczem Ceberki PC31 z 1995 r :)
narazie moto stoi pod kołderka i czeka na cieplejsze dni żeby zajechać na przeglad rejestracyjny :p
A oto fotki :)
I?
moto jest starsze niż niejeden user na tym forum...
Odpowiem ci tak samo I ???
Ja sam jestem rok starszy od niego... leje na to który rok wazny stan
i ze zapierdala....
No fajnie, fajnie.
Jeden gość trzy dni temu na swojej nowej R1 w Knurowie też tak zapierdalał, że nie wyhamował na Volvo...
On nie miał uprawnień, a ty masz kat. A?
Na przeglądzie każ sobie sprawdzić, czy aby nie jest spawana rama w kilku miejscach... Bo wiesz, ten motorek poprzedni właściciele nie kupowali by napawać się widokami podczas jazdy. Był katowany na pewno na maxa...
Więc najprawdopodobniej zachwalany stan techniczny między bajki można włożyć... Nie mówiąc już o przekręconym liczniku...
http://miastoknurow.pl/8861,wypadek-na-skrzyzowaniu-szpitalnej-i-kosmonautow-zginal-motocyklista-zdjecia,czytaj,artykul.html
http://www.scigacz.pl/Mozna,zap******ac,Oczywiscie,ze,tak,20507.html
Heh nie jestem głupi (Juz :p ) żeby teraz jeździć :p Ino co 2 dni przepalam moto na parkingu po 30 min zeby akuś sie podładował ( nie chce mi sie polowy moto rozkrecac zeby do akusia sie dostac )
I żeby rozwiać twoje wątpliwości :)
TAK POSIADAM KATEGORIE A dokładnie od czerwca zeszłego roku ;)
poprzednim katana 550 mialem wypadek w lutym wlasnie z powodu brawury :/
Zobacz na zegary...Widzisz, cyferki licznika nie są w idealnej prostej linii - to znaczy, że licznik był na bank kręcony.
Moja dobra rada. Podjedź do specjalistycznego serwisu, by porządnie Ci motorek przebadali - chodzi o Twoje bezpieczeństwo w końcu. Nie jeden kozak przejechał się na starszych maszynach i wylądował w rowie, lub zawinął się na drzewie. Ale zrobisz po swojemu.
LwG
Był u mechanika na wymianie oleju i przeglądzie już :) Rama prosta nic nie ściąga itp, a zegary w warsztacie mi sciagali i grzebali bo obrotek wariowal :P Do wymiany mam jeszcze tylnie klocki hamulcowe i w niedalekiej przyszlości napęd , teraz jeszcze czekam na komplet kierunkowskazów bo mam bez homologacji i przegladu nie przejdzie
i wiem nikt nie kupuje ściga na niedzielna przejażdżkę do kościoła xD
A dla mnie ... czy ma licznikowe 52 tys czy 152 tys jak dla mnie bez róznicy :)
No to życzę ci bezawaryjnej jazdy, przyjemności ze śmigania.
I najważniejsze!
Zawsze sprawdzaj stan oleju w głowie - ma być zawsze na maxa!
Zanim zaczniesz śmigać, zapraszam do ciekawej lektury felietonów na motormanii - znamienny tytuł "wywiad z trupem" - daje dużo do myślenia i zmusza do refleksji..
http://motormania.com.pl/felietony/wywiady/wywiad-z-trupem-podkarpacki-sposob-na-wypadki-motocyklowe/
LwG
Wielkie dzieki :)
tak z olejem to wiem glowa musi byc na swoim miejscu :) Ale powiem ci ze nim jezdze wolniej niz poprzednim moto 50 w miescie i ani troszke wiecej... duza moc pod maneta naprawde daje do myslenia :)
LwG
z tym wypadkiem to bylem w gliwicach w sklepie jak mi opowiedzala mloda kobitka mieszkanka knurowa ze go widzala gosc na miejscu dedbenekpe napisał:
No fajnie, fajnie.
Jeden gość trzy dni temu na swojej nowej R1 w Knurowie też tak zapierdalał, że nie wyhamował na Volvo...
On nie miał uprawnień, a ty masz kat. A?
Na przeglądzie każ sobie sprawdzić, czy aby nie jest spawana rama w kilku miejscach... Bo wiesz, ten motorek poprzedni właściciele nie kupowali by napawać się widokami podczas jazdy. Był katowany na pewno na maxa...
Więc najprawdopodobniej zachwalany stan techniczny między bajki można włożyć... Nie mówiąc już o przekręconym liczniku...
http://miastoknurow.pl/8861,wypadek-na-skrzyzowaniu-szpitalnej-i-kosmonautow-zginal-motocyklista-zdjecia,czytaj,artykul.html
http://www.scigacz.pl/Mozna,zap******ac,Oczywiscie,ze,tak,20507.html