Honda Bali 50 Problemy z osiągami i trzymaniem obrotów

Witam !
Posiadam Hondę Bali 50cc. Problem jest taki że nie mogę w niej ustawić obrotów, ile bym nie ustawiał i tak gaśnie no chyba że śrubką ustawie na najwyższe to cały pół Pragi mnie słyszy ale nie gaśnie. Jeździ normalnie tylko jak odpuszcze gaz to gaśnie, spalanie około 6l/100. Dodam że na gaźniku starym i nowym jest to samo plus zamontowana nowa pompka paliwa i wszystkie przewody są nowe. Kompresja 10.
A co do osiągów Maks. ile wyciągnie to 50. Moduł odblokowany nowy cdi Parmakit, wariator i sprężynki sportowe Polini. Co do rolek to jeździł na 6 potem 8 potem 8,5 i teraz 11. Zmiana jedyna była przy przyspieszeniu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Kompresja ok, poszukaj nieszczelności w układzie dolotu ale z tego co widzę to ci go zalewa, odkręć świecę. Jaki ma kolor ? To jest 2T czy 4T ? Skutery nie posiadają pompki paliwa a kranik podciśnieniowy…no chyba, że masz wtrysk paliwa. Odpowiedz na pytanie czy to 2t czy 4t to podpowiem co sprawdzać dalej :slight_smile:

Dziękuje za szybką odpowiedź.
Mój błąd z pompką przepraszam jest to kranik.
Jest to stare 2t 1994r. Świece jak odkręciłem to jest czarna i mokra delikatnie.

zakładając świetny stan cylindra i napedu i jeżeli nie jest to jakaś specjalnie na jakiś rynek zdławiona przełozeniami wersja to 75km/h (realne a nie licznikowe) jest do osiągnięcia

Kompresje dziś mierzyłem, a napęd został tydzień temu założony… Może jeszcze jeszcze dysze zobaczę bo jest taka jak producent dał i jak w serwisówce pisze, jutro jak sklep będzie czynny to pójdę i kupię większą. Ale w sumie wątpię skoro go teraz zalewa…

Dodam jeszcze że jest z niemiec i faktycznie tam byla zblokowana i nie przekraczala 30 km/h ale to przez poprzedniego wlaściciela od razu po kupnie z tego co mowił i o ile to prawda. Wydawal sie wiarygodny w szczególności że to był pierwszy właściciel (dziadek)

Jeżeli świeca jest czarna to ma za dużo paliwa. Zalewa go i nie osiągnie wyższych obrotów. Pytanie co się stało, że teraz zalewa. Zdemontuj gaźnik, wyczyść go, przedmuchaj sprężonym powietrzem, wyreguluj i będzie ok. Sprawdź jeszcze czy ssanie się zamyka

jezeli nie przekraczała 30km/h to znaczy że była zablokowana do specyfikacji MOFA. A jak robiono wersje MOFA tej hondy to by trzeba sie na forach niemieckich dowiadywać. Bo sie może okazac że oprócz całej czapki blokad ma za mały gaźnik, za mały wariator, mniejszy wydech…itd albo inne przełożenie główne.

Już problem rozwiązany, znalazłem na olx gaźnik keihin (350zł, tyle dałem za ten skuterek hah) który też był w niej montowany. Pojechałem kupiłem, zamontowałem. Najpierw rozgrzałem hunde wyregulowałem i było lepiej. Zamontowałem stożek i raz jeszcze wyregulowałem. Po tym zabiegu już nie gasła i na ucho to 2000 obrotów trzyma pięknie. Świece też zmieniłem na nową. Co do osiągów też o niebo lepiej bo z gps 76 jest, na Warszawkę idealnie.
Bardzo dziękuje wam chłopaki za pomoc i rady, bardzo się przydały i mnie naprowadziły. Będziecie kiedyś w okolicy kiedyś czteropaka macie u mnie :slight_smile: