GILERA SMT 50.. Zalewa się, gaźnik był czyszczony, wieloktrotnie regulowany. Na luzie wkręca się ok, podczas jazdy bardzo muli, zalewa się, ledwo rozpędza, od 7k jakoś tam kręci ale bez rewelacji. Wymieniany był króciec ssący ponieważ był popękany, myślałem że to jest przyczyna lecz nie.
za duża albo rozkalibrowana dysza, za wysoko iglica.. itd
Iglica była ustawiana - bez skutku. Jeździło dobrze, lecz założyłem inny wydech, wtedy muliło nie chciało jechać, zaczelismy regulowac gaznik, nic nie dalo to przeczyscilismy, regulowalismy i nic. Potem zobaczylem ze jest pekniety ten krociec ssacy kupiilem nowy i zalozylem ten wydech co chodzil na poczatku i bylo dobrze.. Raczej chyba wszystko dobrze w gazniku skrecone.. na wolnych obrotach jest ok kreci do 10-11k
na luzie chyba nie na wolnych obrotach. tylko że na luzie nie ma obciążenia
Pomyłka, na luzie.. No wiem o tym, ale jaka przyczyna jest takiego zalewania? Czy za duzo powietrza dostaje czy co juz sam nie wiem jak i co sprawdzic
zmieniłeś parametry wydechy wiec zmieniłeś parametry napełniania cylindra. wiem że potem założyłeś stary ale może inaczej, inna uszczelka, inne spasowanie, inny króciec - szczelniejszy a wiec większe podciśnienie.
Skoro zalewa przy maksie to najczęściej znaczy że trzeba regulowac gaznik - być może na mniejszej dyszy
Na tej dyszy było dobrze wiec teraz tez powinno byc dobrze.. A gaznik byl regulowany i regulowany i nic sie nie zmienia w przyspieszeniu i starcie, nadal sie jakby zalewał
da sie jakos sprawdzic czy łapie lewe powietrze?
psikasz delikatnie samostartem w okolicy gaznik i dolotu ale tak żeby ci nie zassał tego filtr powietrza.
Jeżeli obroty wzrosną to znaczy że go którędyś wciąga
Jutro sprawdze, a jest jakas inna mozliwosc prócz tego ze bierze lewe powietrze?
1. To że było na tej dyszy dobrze to nie znaczy że wciąż będzie. Dysza się mogła zużyć, rozkalibrować, lekko się zmieniły warunki w silniku.
2. Lewe powietrze to nadmiar powietrza a ty szukasz przyczyny czegoś przeciwnego - zalewania.
Może ci ssaniem podcieka cały czas
Ssanie raczej wykluczam, sprawdze jutro z tym lewym powietrzem jak nie to zobaczymy z tą dyszą
Problem rozwiązany, był zapchany tłumik.