Witam. Tak jak w temaice chce przez zime poddać tuningowi swój skuter Gilere Runner SP.
Części jakie już kupiłem to :
- sprzęgło - Polini 2G
- wariator Malossi MHR
- dzwon sprzęgła Stage6 WindCooler
- zawór membranowy Polini
- gaźnik dellorto PHVA 17,5
- wydech LeoVince Sprinter
Wcześniej szukałem cylindra żeliwnego, ale niema nigdzie z mocą 16KM i w góre, jednak niemogę takiego znaleźć, zwracam się wiec do was o pomoc, bo chodzi mi o to by skuter był naprawdę mocny, a zarazem zeby wytrzymywał 10-15tyśkm i by dało się go szlifować.
Oczywiscie przy tej mocy przydało by się wymienić wał. Mam ok 2tyś zł na te elementy.
Jeśli będziecie mieli jakieś zastrzerzenia, pomysły piszcie o nich.
Pozdrawiam.
16 Km to już mocny racing… Nie starczy ci siana - te 2tyś to za mało… Zdecydowanie. Poza tym z żeliwa nie ma takiej mocy… Wydech słaby… Gaźnik mały…
16 km trudno w żeliwie i do tego żeby było wytrzymałe… Jeśli chcesz żeliwo i wytrzymałość to kup polini corse. Myślę że idzie z niej wycisnąć do 13 KM.
No a z aluminium coś wytrzymałego ?? O mocy 16 i wiekszej ?? co byscie mi polecili ??
Myślałem też o wydechu Yasuni C16, ale niewiem czy mi kasy starczy, bo moze jeszcze cos bym na imieniny dostał
Kup używany wydech!
Yasuni c16 w zajebistym stanie chodzą po 500-600 zł.
tak, tylko jaki cylinder, zeby mi się to dobrze zgrało wszystko ??
Tak jak ktos powiedzial Polini Corsa będzie dobra i zeliwna.
Z wydechem to zwalileś, mogłeś go nie brać;/ Opchnij go. A Metrakit ile ma KM? Wydech Yasuni C16 będzie ok;d Albo Metrakit HandMade wydech i cylek? tylko nie pamietam jakiej to klasy chyba Racing
No zestawik był by ok, ale chciał bym mieć wieksza moc ok 16KM
w żeliwie się nie da 16KM uzyskać a już na pewno nie za 2000zł, Chyba że ci wystarczy że będzie napisane 16KM bo na hamowni nigdy tyle nie wyciągnie.
I nie ma żywotnego cylindra klasy racing we wszystkich trzeba zmieniać pierścienie co ok 3000km, a tłok co ok 7000km.
ale jeśli będe zmieniał tłok i ipierscienie tak jak napisałes, to zmieniam tłok na nominalny, czy na wiekszy. Wiem że różnice są minimalne w tłokach A B C od tłoka nominalnego.
na większe
no ok a jaki mocny cylinder aluminiowy badz zeliwny byscie mi polecili ??
[ Dodano: 2008-10-24, 18:03 ]
chodzi mi o ta moc i bym na nim przejechał 1 sezon
na sporcie spokojnie powinieneś zrobić 10000km mam tu namyśli malossi sport i stage6 sport i mają powyżej 10KM i uwierz już będzie bardzo fajnie chodzić i szybko przyśpieszać
a macie jakieś inne propozycje??
Proponuję full sporta:
Wał S6 HPC + łożyska S6 metal
Polini Sport 70/Malossi Sport 70/MK HM 70
Gaźnik 17.5mm Top Racing - tańszy od dellorto
Wariator Malossi Multivar
Sprzęgło Hebo R lub Stage 6 Torquing Control
Dzwon Stage6 Wingcooler Team
Wydech Yasuni R
ok, ale czesc części juz zakupiłem hehe wiec chodzi mi głownie o wał i cylinder co najwyzej jeszcze moze wydech
Wał S6 HPC + łożyska S6 metal
Cylinder Polini Sport 70/Malossi Sport 70/MK HM 70
Wydech Yasuni R
Przecież napisałem…
a jeśli tak jak napisał : siwy_fact
ze co 3tys pierscienie a co 7tys tłok, a jakbym to razem zmieńił co7tys stało by się cos wtedy z cylindrem ??
Wydaje mi się ze pierscienie niepękły by, bo by były juz przyjechane, ale wtedy tez motor pewnie niechciał by chodzic co ??( jeśli myśle źle to mnie naprostujcie )
jak byś zmieniał co 7tyś wszystko to by cylinder by się szybko zużywał