Pomyślałem, że nadszedł czas aby przedstawić mój projekt Gilery na tym forum :).
Same początki projektu znajdują się tutaj: http://www.tkkj.net/viewtopic.php?f=43&t=431
Najpierw miała być tylko naprawa aby skuter po popsuciu jeździł. No ale później się zaczęły bardziej zmyślne plany :P.
Dlaczego projekt nazywa się Bling Edition?
A dlatego, że skuter będzie optycznie bardzo dopieszczony :), m.in. sporo polerek :).
Spis części mechanicznych:
[list:b1faaab7c0][:b1faaab7c0] Cylinder: Hebo Manston Racing 70cc tuned by J.M.
[:b1faaab7c0] Kartery: tuned
[:b1faaab7c0] Wał korbowy: Stage6 R/T 85mm (+ Spacerkit 85mm tuned)
[:b1faaab7c0] Wydech: Hebo Manston Racing V Revolution chromed
[:b1faaab7c0] Łozyska: wału - SKF Teflon (+ simeringi Corteco), górne korbowodu - Malossi MHR
[:b1faaab7c0] Zapłon: Stage6 R/T
[:b1faaab7c0] Zawór membranowy: Stage6 V-Force3 by Moto Tassinari
[:b1faaab7c0] Gaźnik: Stage6 R/T PWK 26mm tuned
[:b1faaab7c0] Króciec ssący: Stage6 R/T
[:b1faaab7c0] Filtr powietrza: Stage6 Double Layer biały
[:b1faaab7c0] Sprzęgło: Polini Evolution 2G II
[:b1faaab7c0] Dzwon sprzegła: Polini Evolution
[:b1faaab7c0] Pasek napędowy: Malossi MHR OverRange
[:b1faaab7c0] Wariator: Malossi MHR OverRange + przeciw talerz Malossi MHR
[:b1faaab7c0] Torque: Malossi MHR OverRange
[:b1faaab7c0] Inne: Chłodnica przepływowa Hebo, Chłodnica Motorforce Racing, Boost Bottle Malossi MACSII Viton, Malossi Torsion Control, NGK Iridium BR9EIX, Killswith STR8[/list:u:b1faaab7c0]
Silnik został niedawno pierwszy raz odpalony :). Co prawda elektryka skutera leży na podłodze ale działa :P.
Zdjęcie robione telefonem.
Kompresja jaką udało się uzyskać to 12atm :). Odstęp tłoka od głowicy w górnym martwym punkcie to 0,6mm :).
Optyka także nie będzie mizerna ;), ale o tym wkrótce.
Na razie wspomnę o lakierowaniu w dwóch barwach, dokładnie będzie to: fioletowy metalik oraz biały perłowy.
Kilka ciekawszych zdjęć
Oraz zdjęcia PORT TUNING’u by omnix:
Aktualnie postęp prac związanymi z optyką przystopował. Zamówiłem inną lampę na przód 8-).
Lecz, nie dawno postanowiliśmy z kolegą, że wsadzimy mój silnik od Gilery do jego SR’ki w celu sprawdzenia jak jeździ (z zapłonem Polini Evolution) :).
No silnik ma oooogromną moc! Na starcie ciężko jest ruszyć na full gazu żeby przednie koło nie powędrowało natychmiast do góry :diabelek:.
Zapłon Stage6 R/T oraz Killswith są już w drodze z Niemczech (dzisiaj około 12 wysłane) :D. Czekam z niecierpliwością na niego i zobaczymy o ile lepiej będzie z zapłonem Stage6 R/T :diabel2:.
Wkrótce dalsze wieści! :D.
no supeeeeeeerr gilera. Tylko pozazdroscic. Tun super. Nie wiedzialem ze masz cos takiego
A ile cie tuning juz wyszedl znaczy się części
no ze strony mechaniki to najbardziej rozwinięty projekt pewnie sporo kosztował
ciekawe gdzie ty wyregulujesz zapłon jak to się komputerowo robi :?:
ciekawe ile polecić??
karp napisał:
ciekawe gdzie ty wyregulujesz zapłon jak to się komputerowo robi
Gdzie ty tak wyczytałeś, że się go komputerowo niby reguluje? Komputerowo to można co anjwyżej przerobić mape zapłonu, co i tak ten zapłon ma dwie (drag i circuit).
ten Runner to będzie mega RAKIETA ale w budzie od Gilery chyba nie będzie wchodzil sam na kolo. Życze ci powodzenia w projekcie. A a cos z optyki robisz :D???
darecki92 napisał:
ale w budzie od Gilery chyba nie będzie wchodzil sam na kolo. Życze ci powodzenia w projekcie.
Zobaczymy :diabel2:
Ale myślę, że i tak będzie piał się ku górze :P.
darecki92 napisał:
A a cos z optyki robisz ???
Praktycznie całą budę przerabiam :). Ale o tym w swoim czasie 8-).
Ile na to już wydałeś??
tak z ciekawości pytam
Masakra
Buahahhaha… Z tym tunem??? Na lajcie, mimo tego, że gilerka swoje ważydarecki92 napisał:
ale w budzie od Gilery chyba nie będzie wchodzil sam na kolo

Szacun za to co robisz

No wypas A tak swoją drogą to co daje sportowy zapłon? :oops:
Jasiu226 napisał:
A tak swoją drogą to co daje sportowy zapłon?
MOC :P.
Mocniejsza iskrę, jest mocna iskra przy dużo wyższych obrotach.
Ten zpałon kręci do 20 000 obr/min :->. Oraz ma dwie mapy zapłonu, DRAG (moc od niskich obrotów) oraz CIRCUIT (moc na średnich i wysokich obrotach) :).
A możesz zdradzić ile wydałeś na mechanikę?
Zajebisty tun! Rakieta będzie
Jeździł bezpiecznie :P, nie ruszaj gwałtownie
A możesz zdradzić ile wydałeś na mechanikę?
pewnie za części same jakieś 6-7 tysiecy + porting itp. więc w 10 powinien się zamknąć kosztorys, no ale nigdy nic nie wiadomo :P
Jezeli tyle co Corey mówi to ty koleś bogacz jesteś. Za tą kase byś już miał runna 180 full małossi
excent napisał:
A możesz zdradzić ile wydałeś na mechanikę?
To pozostanie tajemnicą :P.
Wino napisał:
Jezeli tyle co Corey mówi to ty koleś bogacz jesteś
Nigdy tak o tym nie myślałem i nie zamierzam się specjalnie wyróżniać... Powiem tylko tyle, że nie narzekam na brak pieniędzy.
To ci zazdroszcze, ja jak z odszkodowania nie dostane to na glpie platiki nie bede mial a tu się jescze cyl do wymiany się nadaje, resor tył do wymiany i przód do uszczelnienia a kasy brak … :roll:
Nikikin napisał:
nie narzekam na brak pieniędzy.
To widać
Skuter: Gilera Runner 70 MHR Replica '06 Bling
Motocykl: Husqvarna SM125s '05 & Aprilia RS 125 '
Dzisiaj założyłem zapłon Stage6 oraz ustawiłem ;). Gilera naprawdę bardzo ładnie śmiga :D. Oczywiście trzeba jeszcze wyregulować :).
Osiągi ! osiągi ! ! !