Gaźnik

Witam, mam pytanie
Kupiłem motorower o pojemności 50ccm lecz po czasie zmieniłem głowice i cylinder na 80ccm. Czy gaźnik też należy zmienić? Jeśli tak to na jaki? Może pasował by od silnika 110ccm bo mam od starego quada?

troche ogólnie piszesz. zbyt ogólnie.
ale poniewaz piszesz o 80cm to zakładam że to 4T (w 2T częściej sie zmienia na 70).
w 4T w większości przypadków wystarcza zmiana dyszy w seryjnym gaźniku i ew. poprawa dolotu (filtra powietrza) tak żeby mógł zassać ciut więcej bez zbędnych oporów.
Chyba że podczas regulacji wychodzi że bez zmiany gaźnika się nie obędzie. To wszystko zalezy co to jest i w jakim jest stanie.

Tak chodzi o 4t chodzi mi głównie o poprawe osiągów motoroweru tyle słyszalem ze po wymianie na 80ccm osiągi sie polepszą i bedzie znacznie szybciej jezdził a co do czego duzo to nie poprawiło v max=okolo 75km/h da sie może cos jeszcze zmnienić aby sie poraeiły osiągi?

wpisz w wyszukiwarke tunigng 4T i wciągaj wiedze

Dysze daj 85 i zawory na 0:10 mm kup sobie wariator Top Racing SV1 daj rolki 5,5g zamkniesz licznik. Przynajmniej ja zamykałem 5 Km/m poza skale.

albo zmień licznik na taki co inaczej kłamie :).

no bo realne to było 79 Km/h :slight_smile: