gaźnik kymco super 8 regulacja gażnika keihin

Wczoraj pierwszy raz czyściłem gaźnik w skuterze,wszystko poszło ok,tylko jedna rzecz mnie zastanawia.W środku były były dysze które też wykręciłem z rozpędu https://drive.google.com/file/d/1GNEfiNE8VP8r9JCCXymnDndPKGNxfnMc/view?usp=sharing,czy trzeba je jakoś wyregulować czy mają być dokręcone do końca? Za co są odpowiedzialne?
Wiem że po skręceniu mam wyregulować obroty i mieszankę poprzez 2 zewnętrzne śróbki,tylko jak prawidłowo ustawić mieszankę paliwową??
Proszę o wyrozumiałość.To pierwsze mechaniczne doświadczenia.

ps
gaźnik keihin https://drive.google.com/open?id=1F_TpOhsFQiZT-QAwsgjqjSM2hCZbXVQH
skuter kymco super 8 2t 50cc

te dysze wewnątrz wkręcasz do końca i mają sie same nie wykręcić.

o regulacji było już milion razy ale napiszę Ci. Wkręcasz śrubę regulacji składu mieszanki do końca ustawiasz obroty tak aby skuter nie gasł. Jedziesz rozgrzać silnik. Stawiasz skuter na prostej powierzchni na stopce centralnej. Zaczynasz odkręcać śrubkę mieszanki po 1/4 obrotu, po każdym odkręceniu dodajesz gazu. Podczas wykręcania śrubki składu obroty powinny rosnąć, gdy obroty rosną zbijasz je śrubką regulacji obrotów. kręcisz śrubką regulacji składu do momentu gdy silnik nie reaguje na kręcenie śrubką. Wkręcasz śrubkę w prawo o 1/4 obrotu i sprawdzasz czy skuter szybko wchodzi na obroty i szybko z nich schodzi. Jeżeli szybko schodzi z obrotów ale spada do bardzo niskich i po chwili wraca do obrotów zadanych gaźnik jest źle wyregulowany lub masz jakąś nieszczelność. Jeżeli masz ustawione wolne obroty na 1500 obr/min to silnik po przygazowaniu ma schodzić na te właśnie obroty