Gaźnik Dellerto 17,5.

Tak jak w temacie interesuje mnie czy przy 50 ccm duzo by dal ten gaźnik??? Czy spalanie się duzo zmieśniał?? Czy moze uszkodzic jakos cylinder seryjny. I w ogole chce wszystko wiedziec na temat takiego gaźnika w 50ccm.

ten gaźnik duzo nie da moze te z 5 km/h spalanie z 1 l moze wzrasnoc i nic nie uszkodzi w cylindrze i jakbys zmienial gaźnik można byloby zainwestowac a stozek

nie bo myslalem sobie zeby jak uzbieram kase to sobie taki kupić i jak cylinder padnie to od razu wsadzic 70 LC sport.

Mozesz tak zrobić :slight_smile: kolega mial przy seryjnym cylku 50 gaźnik 17.5 to mu nic nie uszkodzilo tylko będzie trzeba trochę podregulowac :slight_smile: no i stozek zeby go nie dlawilo

ReKoRd napisał:

no i stozek zeby go nie dlawilo



Stożek jest zbyteczny w 100% 17.5 to nie jest taki rozmiar, żeby wkładać do niego stożek...
A co do spalania to wzrośnie może o 0.5 l. Wszystko zależy jak go wyregulujesz...

U mnie spalanie dużo nie wzrosło na 17,5. ani nie dało poprawy osiągów.

A jaka dysza najlepsza pod taki gaźnik na serrii cylku???

na oko ok 65

Marian a ty jezdzisz na 17,5??? A przyspiesznie się w ogóle nie zmieśniał?

Przy zmienianiu gaźnika na większy zmienia się właśnie przyspieszenie i chłodzenie silnika, no i jeszcze v-max.
Ale przy 17.5 różnicy praktycznie nie odczujesz (może minimialną) Liczy się to, że silnik nie będzie się tak “pocił” :slight_smile:
Chyba że byś zmieńił na 19mm albo 21 to wtedy różnice odczujesz. Ale to wtedy już przydał by się cycek większy…

Mam w planach co najwyzej sporta to nie bede ladowal 19 czy 21 :smiley:

ja odczułem różnice … został tylko seria (wał>cylinder) i miał troszkę opory zeby przyspieszać od 50-80 … założyłem 17,5 i dostał innego ducha … od razu miał ochote żeby walczyć i wychodziło mu to ^^ regulacja wakuometrem , hamownia u znajomego, 10l benzyny 2 dni i silnik chodził muaaa …