Gaźnik 16,18 czy może 20mm ? 139QMB

Siemanko !
Jak niektórzy pewnie wiedzą muszę zakupić nowy gaźnik lecz im dalej brnę tym trudniej jest mi się zdecydować bo wariantów trochę jednak jest.Już nie zwracam uwagi na średnicę przepustnicy tylko membrany(przepustnicy podciśnieniowej) a dlaczego to o tym napiszę później.Mianowicie:
-gaźnik 16mm https://www37.zippyshare.com/v/VGXTKumZ/file.html
-gaźnik 18mm https://www12.zippyshare.com/v/urcpuSLJ/file.html https://www30.zippyshare.com/v/GFzJOw8c/file.html
-gaźnik 20mm (nie posiadam)

Zdjęcia od strony wlotu powietrza:
-gaźnik 16mm https://www74.zippyshare.com/v/NwvvTvnK/file.html
-gaźnik 18mm https://www115.zippyshare.com/v/bWw7L0Cp/file.html

Ogólnie patrząc na zdjęcia korpusu z wyjętą membraną to zauważalne jest to, że w gaźniku dla przepustnicy 16mm “półkola” na których siedzi membrana są znacznie mniejsze niż w gaźniku o rozmiarze 18mm.No faktycznie ale do czego zmierzam.Chcę was prosić o poradę w której w jakiś sposób wyjaśnicie czy warto pchać się w gaźnik o 2mm większy.

Jest jeszcze jedna istotna rzecz w kwestii całej regulacji i “tuningu” gaźnika.W sumie nawet nie wiem czy można to nazwać zwężeniem gaźnika ale bardzo mnie ciekawi ta rzecz, która występuje w tych gaźnikach.Na zdjęciu od strony filtra powietrza widzimy ładny przelot od filtra aż do przepustnicy, jednak przed przepustnicą(uchylaną za pomocą linki gazu) występuje takie zwężenie.
Zdj.1 - https://www28.zippyshare.com/v/cJUKaOBG/file.html
Zdj.2 - https://www70.zippyshare.com/v/YvzAJhfS/file.html

Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, ponieważ jest on dla mnie bardzo ważny.Mam nadzieję, że nie uraziłem Cię swoją ortografią i interpunkcją podczas czytania :slight_smile: