Mam taki problem.Na przykład jadę 50 km/h skuterem,zatrzymuje się,żeby np. na zakręt wjechać to daje gazu(niezależnie czy pełna manetka czy troche) to zamiast podwyższać z powrotem obroty,zarazem prędkość,to obniża obroty,dopiero po znacznym czasie(20 sekund) dopiero normalnie ruszę. Co może być przyczyną? Jakby co mam skuter 2 suwowy
drugi problem to,że jak próbuję rozpędzić się do 50 km/h to szczela z tłumika,oczywiście zwalnia,i z 6 tys. obrót w liczniku zmienia się nagle na 14 tys.
roomcajz,poleć,jak najlepiej wyregulować gaźnik,bo z moim skuterem bywa dziwnie.Po ochlodzeniu zapale normalnie,ale na stopce na postoju mam 4.tys obrotu,a po ponownym zapaleniu(po ponownym ochlodzeniu) 2 tys. - Co moze byc przyczyna? W ogóle to co wyreguluje w gazniku to sie rozregulowywuje