Witam :)
Mam Problem mianowicie pewien czas temu wymienilem pasek w skuterze bo juz byl na zuzyty na nowy DAYCO i po wymianie skuter z 60 po gore jedzie 30 ...
Zauwazylem ze dzwon sprzegla jest miejscami filoetowy oraz okladziny sprzegla jeszcze sa w miare ok.Wiec co zrobic zeby odzyskal ta stracona predkosc pod gore z 30 na 60 i czy jesli przeszlifuje dzwon sprzegla od wewnetrznej strony to cos pomoze czy dzwon nadaje sie do wymiany na originalny?
dzwon do wymiany [d..e se przeszlifuj] a pasek się musi ułożyć.
Yhm, a jak i ile kilometrów pasek napędowy się układa?
I nie mówimy teraz o żadnym tam chińskim Kymco na podzespołach Hondy.
Only chinese scooter. Całe 100%. :-)
-
Tak, wiem, zawsze dłuuugo. :P
zrobi z 50km i powinien się dotrzeć,zapewne według ciebie chinolku nie musi bo nie napisali tego w manualu ale tak już jest.
No a który to chińczyk, chiński genetycznie w 100%?... Wszak oni wszyscy to starozakonni od samurajów...
No, masz rację, mistrzu wklęsłej kanapy. ;P
-
http://www.vin-decoder.net/
No i się obraziłem:(
Eee, jakoś to przebolejem. CHYBA. :P
I tak jestem pogniewany bo mi język jeszcze pokazujesz i wale focha.
http://pl.memgenerator.pl/mem/mam-focha-i-huj-pl-ffffff
To jest Romet 747 silnik 1pe40qmb