Filter stożkowy w skuterze

Witam , co sądzicie o Dodaniu do Bassy Filtru Stożkowego :)

Chciałbym jakie sa przeciwności a jakie zalety i co może powiedzieć ktoś , kto zamontował sobie stożek .

i jeszcze jedno , Czy Przewiercenie sobie 2 dziurek przy wylocie w tłumiku to coś zlego ? Polecili mi to znajomi , z tego co sprawdzone daje to jakies 5km/h więcej no i fajnieejszy wygar:) Z góry dzięki .

Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.

Kapuchon napisał:

Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.

Dobra ziomek nie przesadzaj bo to jest tylko pyrdzikowa 50-tka , zanim to osiągnie 90 dB to tłumik bym musiał sciągnąć :)

a co do żywotności silnika to pierwsze słysze.

Basta1 napisał:

Kapuchon napisał:
Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.

Dobra ziomek nie przesadzaj bo to jest tylko pyrdzikowa 50-tka , zanim to osiągnie 90 dB to tłumik bym musiał sciągnąć :)

Żebyś się nie zdziwił. Twój sprzęt - rób jak uważasz.

stożkowy filtr powietrza łapie więcej brudu:)

jak dużo jeździsz po polnych to nie zakładaj bo będzie gorzej niż lepiej

Chyba przepuszcza więcej syfu a nie łapie :) zalezy jaki ten stożek, jak jakiś za 20 zł siatkowy to syf dostanie Ci się do cylindra i zatarcie gotowe... ale jak bardzo chcesz już miec ten stożek to kup jakiś gąbkowy jakiś markowy np. Polini, Hebo czy Malossi

Zostaw najlepiej fabryczny. Jeśli chodzi o zwiększenie mocy to nic ci to nie da, a wręcz zyskasz odwrotny efekt. Poza tym będzie konieczna bardzo precyzyjna regulacja gaźnika, której sam nie wykonasz. No chyba, że masz obrotomierz i dużo czasu.
Jeśli chcesz zwiększyć moc, masz skuter 2t i dużo kasy to kup sobie sportowy tłumik.

Masz 4t więc nie baw się w takie głupoty bo nic ci nie dadzą. Jeżeli bardzo chcesz aby ci szybciej latał to kup nadwymiarowy cylinder 70/72