Witam , co sądzicie o Dodaniu do Bassy Filtru Stożkowego :)
Chciałbym jakie sa przeciwności a jakie zalety i co może powiedzieć ktoś , kto zamontował sobie stożek .
i jeszcze jedno , Czy Przewiercenie sobie 2 dziurek przy wylocie w tłumiku to coś zlego ? Polecili mi to znajomi , z tego co sprawdzone daje to jakies 5km/h więcej no i fajnieejszy wygar:) Z góry dzięki .
Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.
Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.
Dobra ziomek nie przesadzaj bo to jest tylko pyrdzikowa 50-tka , zanim to osiągnie 90 dB to tłumik bym musiał sciągnąć :)
Kapuchon napisał: Jeśli chcesz skrócić żywotność silnika zyskując tylko na bardziej basowym dźwięku to montuj stożek. Co do przewiercenia tłumika to jeśli chcesz budzić całe osiedle i stracić dowód rej. przy pierwszej kontroli to wierć.
Dobra ziomek nie przesadzaj bo to jest tylko pyrdzikowa 50-tka , zanim to osiągnie 90 dB to tłumik bym musiał sciągnąć :)
Żebyś się nie zdziwił. Twój sprzęt - rób jak uważasz.
Chyba przepuszcza więcej syfu a nie łapie :) zalezy jaki ten stożek, jak jakiś za 20 zł siatkowy to syf dostanie Ci się do cylindra i zatarcie gotowe... ale jak bardzo chcesz już miec ten stożek to kup jakiś gąbkowy jakiś markowy np. Polini, Hebo czy Malossi
Zostaw najlepiej fabryczny. Jeśli chodzi o zwiększenie mocy to nic ci to nie da, a wręcz zyskasz odwrotny efekt. Poza tym będzie konieczna bardzo precyzyjna regulacja gaźnika, której sam nie wykonasz. No chyba, że masz obrotomierz i dużo czasu. Jeśli chcesz zwiększyć moc, masz skuter 2t i dużo kasy to kup sobie sportowy tłumik.