Ferro 803 dymi Max obr to 4 tys obrotów

Witam po zimie wymieniłem pierścienie bo na tamtych wgl skuter nie odpalał teraz ma kompresję ładnie pali z kopa ale co z tego jak mam tylko 4 tys obrotów i koniec dalej nie pójdzie nawet jak stoi na stopkach to koło ledwo co się kręci kopci tak jak bym siano W stodole odpalił jak mu odłącze paliwo to do 13 tys się kręci ale tylko na jakieś 30 sec aż paliwo wypali jak mu podłącze wąż z paliwem to samo kopci brak mocy co to może być dzięki

czy to jest 2T czy 4T?
jaką ma tą kompresje po tej naprawie (pomiar manometrem)?
dym jest czarny czy biały?
Czarny to nadmiar paliwa w mieszance a biały to spalany olej.
Twoja naprawa chyba nie do końca wyszła

2t kompresja ma 8,7 biały dym ledwo kręci do 4 tys

no to jeżeli masz w 2T kompresje po remoncie na poziomie 8.7 to jest to bardzo marnie (w zasadzie każda kompresja poniżej 9 kwalifikuje 2T i 4T do naprawy). Przedział 11+ to by było dobrze.
Wiec jeżeli to jest biały dym to jest to nadmiar oleju w mieszance. Co może być też spowodowane słabą kompresją (dawka paliwa odpowiednia przy dobrej kompresji jest ZA DUŻA dla silnika o słabej kompresji i go zalewa/dławi). Twój jest dławiony ale sam musisz sprawdzić czy olejem czy nadmiarem paliwa czy jednym i drugim.
Możesz już też miec zawaloną świece. ALe wymiana świecy może pomóc na krótki czas jeżeli usterek nie usuniesz bo świeca to raczej skutek niż powód.

Wsadziłem dziś nową świece i to samo ale czemu jest tak że jak go odpalę chodzi ładnie na równych obrotach dam mu gazu i biały dym W tym samym momencie odpinam mu dopływ paliwa i idzie jak zwariowany tylko że jakieś 30sec i koniec znów muszę mu podłączyć wężyk z paliwem by doszła benzyna i znów go muli jak mu daje gazu i kopci a jak odłącze wężyk z paliwem znów idzie jak zwariowany

A może to być przyczyna gaznika?

jeżeli mówimy o złych proporcjach w mieszance to na pewno przyczyną jest gaźnik bo to on jest odpowiedzialny za mieszanke.
Tylko że gaźnik może być ok tylko że do innej kompresji.
Kiedy odcinasz paliwo to w gaźniku paliwa jst cora zmniej i mieszanka jest coraz uboższa - wiec staje sie odpowiednia i przestaje go zalewać… ale potem po prostu paliwa brakuje i do tego robi sie za ubogo w paliwo i za gorąco. Tak wpada ze skrajności w skrajność.
Na zdrowie mu to nie wychodzi

Bo też nie wiem czy przyczyną przypadkiem nie jest to że na Stary tłok dałem nowe pierścienie ale tłok wyglądał ok denko miał okopcone ale jak wyczyściłem był ok cylinder też W miarę wyglądał żadnych rys więc myślę po co wkładać nowy cylinder ale może się myliłem może mogłem wsadzić nowy tłok i cylinder

wsadź nowy zestaw - cylinder, tłok i pierścienie i głowice. I nie najtańszy za 80zł. Wyreguluj przerwe na zamku pierścienia i złóż to zgodnie z regułami sztuki.

Tak zrobię kupię naraku bo W dobrej kasie jest i solidny a co do przerwy na pierścieniu to jak wyregulować?

jeszcze mozesz sprawdzic, czy filtr powietrza nie jest zatkany