Witam.Od jakiś 3 tygodni jestem posiadaczem Ferro 303-4 i do końca nie wiem co o nim sądzić.Wydaje się solidny ale pozory mylą.Po przejechaniu jakiś 100 km zawiódł licznik poziomu paliwa.W serwisie naprawili mi go na przeglądzie po 500 km, pojeździłem parę kilometrów i znów siadł.Mój tato próbował go naprawić, ale w miejscu gdzie znajdowała się śrubka materiał jest tak kruchy że po lekkim przyciśnięciu śrubokręta wpadła do środka.W sumie wszystko jest okej, ale za cenę 2,8 tysiąca oczekiwałem czegoś trwalszego.Może ktoś posiada jakiegoś skuterzaka Ferro lub miał z jakimkolwiek modelem styczność, bardzo bym prosił o jakąś opinię
Nie miałem tego skutera , ale miałem kingwaya colibra. Jeśli chodzi o awaryjność to nie narzekałem (4t) natomiast plastiki były kruche i delikatne. Najgorsze było to ,że pękały od wstrząsów podczas jazdy , a nie miałem ani jednego dzwona! Należy zwracać dużą uwagę na zaczepy przy rozbieraniu , nie szarpać nie ciągnąć tylko podejrzeć w którą stronę się wysuwają i dopiero spokojnie zdejmować bo nie naprawi się ich tak łatwo. Cały panel skleisz żywicą ,a zaczep już gorzej.
Ja mam ferro 102-4. Taki sam jak kingway coliber. Bezawaryjny, tylko lać i jezdzic :-)
Jestem posiadaczem skutera Ferro 303-4 i mam ten sam problem z wskaźnikiem paliwa jak jest zatankowany na full to pokazuje ok ale jak już jest połowa to pokazuje że nie ma wcale najwidoczniej to jest wada tych skuterów co do silnika jest nie do zajechania mam już zrobione 14000km i jedyne co w nim robiłem to wymiana oleju i paska napędowego. a na wiosnę szykuje się mały tuning jak masz jakieś pytania to pisz. Pozdrawiam
Z tym wskaźnikiem paliwa to nie tylko u Was jest problem,w Kymco jest to samo.
mam skuter peugeot-elyseo i wskaznik jak wskazuje ze powinna być rezerwa to tak naprawdę już jest pusty zbiornik
u mnie jest tak samo
kubeklis napisał:
Jestem posiadaczem skutera Ferro 303-4 i mam ten sam problem z wskaźnikiem paliwa jak jest zatankowany na full to pokazuje ok ale jak już jest połowa to pokazuje że nie ma wcale najwidoczniej to jest wada tych skuterów co do silnika jest nie do zajechania mam już zrobione 14000km i jedyne co w nim robiłem to wymiana oleju i paska napędowego. a na wiosnę szykuje się mały tuning jak masz jakieś pytania to pisz. Pozdrawiam
Ja mam pytanie gdzie w nim sa blokady?
Co do blokad to pewnie tak jak w większości.
1. moduł
2. tulejka na wariatorze
3. śrubka w gaźniku
4. zwężka w filtrze powietrza
5. czasem zawirowacz spalin przy kolanku wydechowym
właśnie nie ma tam a nówke kupywałem
To może już Ci zdjęli przed sprzedażą. W ramach 'promocji' :)
I by tylko szedł 55km/h?
Witam mam pytanie
mam peugeot elyseo 100 gdy odpalam zeskakuje z obrotów
co to może być
proszę o odpowiedź
z góry dziękuje