F12, co włożyc?

Witam.
Mam kilka pytań odnośnie Malagi 12. Mam tu silnik minarelli horizontal, cylinder 70 ccm malossi i właśnie kombinuje co by mu dołożyc? w miare tanio a dobrze. a i reszte wszystko jest seryjka tylko łożyska teflonowe i tłok meteora. nie znam się na tym zabardzo wiec proszę o jakieś rady.

Tytanoweź nieźle…
czasem nie teflonoweź;p
jak masz cylinder 70 to wsadź teraz sportowy wydech.

no tak, pomieszalo mi się.
tak wydech, tylko jaki mniejwiecej, chodzi mi glownie o konkretne nazwy i zeby to dobrze skonfigurowac

najlepszy byłby yasuni R, ale drogi…
laser x-pro bdb wydech
a w najgorszym wypadku tecnigas next-r
ale do malossi sporta najbardziej opłaca się według mnie laser x-pro, ja mam i kręci się nieźle z małossim… yasuni Z też możesz poszukać.

hmmm najlatwiejszy dostep mam do lasera wiec będzie laser, a co daleją

Wario, malossi multivar 2000.

a sprzęgło i gaźnik?

Jak masz kasę to też. Sprzęgło polini 2g, gaźnik 17,5+stożek.

a oplaca się kupowac części uzywane?

[ Dodano: 07-05-2009, 15:02 ]
a i czym się rozni sprzeglo d.107 od d.105 i jakie dokladnie pasuje do minarelli

do minarelli pasuje d107, ale kup dzwon i sprzęgło razem, nowe…
a gaźnik najlepiej 19mm, najwięcej wyciśniesz z cylka.
części używane czasem się opłaca gaźnik, stożek, zawór membranowy, wydech, czasem wario jak jest w dobrym stanie, wał i przełożenia.
te części które się praktycznie nie zużywają zawsze opłaca kupić używane, taniej a w efekcie jest to samo.
ale nie polecam kupować używanych cylindrów, chyba że do szlifa i nowy tłok to jeszcze ujdzie. pasków, sprzęgieł i dzwonów i łożysk.

a czy w minarelli jest wał 10mm 12mm czy 14mm bo juz nie wiem?

Seryjny aerox (minarelli horizontal) ma na sworzeń 10mm :slight_smile: ale niech się ktoś jeszcze lepiej wypowie :stuck_out_tongue:

czyli wario ma byc na wał 10mm…

nieeeeeeee
10mm to sworzeń tłoka :roll:
wario 12mm ma być, dokładnie chyba było 12.8mm ale i tak mówi się 12mm.