Witam.
Mam kilka pytań odnośnie Malagi 12. Mam tu silnik minarelli horizontal, cylinder 70 ccm malossi i właśnie kombinuje co by mu dołożyc? w miare tanio a dobrze. a i reszte wszystko jest seryjka tylko łożyska teflonowe i tłok meteora. nie znam się na tym zabardzo wiec proszę o jakieś rady.
Tytanoweź nieźle…
czasem nie teflonoweź;p
jak masz cylinder 70 to wsadź teraz sportowy wydech.
no tak, pomieszalo mi się.
tak wydech, tylko jaki mniejwiecej, chodzi mi glownie o konkretne nazwy i zeby to dobrze skonfigurowac
najlepszy byłby yasuni R, ale drogi…
laser x-pro bdb wydech
a w najgorszym wypadku tecnigas next-r
ale do malossi sporta najbardziej opłaca się według mnie laser x-pro, ja mam i kręci się nieźle z małossim… yasuni Z też możesz poszukać.
hmmm najlatwiejszy dostep mam do lasera wiec będzie laser, a co daleją
Wario, malossi multivar 2000.
a sprzęgło i gaźnik?
Jak masz kasę to też. Sprzęgło polini 2g, gaźnik 17,5+stożek.
a oplaca się kupowac części uzywane?
[ Dodano: 07-05-2009, 15:02 ]
a i czym się rozni sprzeglo d.107 od d.105 i jakie dokladnie pasuje do minarelli
do minarelli pasuje d107, ale kup dzwon i sprzęgło razem, nowe…
a gaźnik najlepiej 19mm, najwięcej wyciśniesz z cylka.
części używane czasem się opłaca gaźnik, stożek, zawór membranowy, wydech, czasem wario jak jest w dobrym stanie, wał i przełożenia.
te części które się praktycznie nie zużywają zawsze opłaca kupić używane, taniej a w efekcie jest to samo.
ale nie polecam kupować używanych cylindrów, chyba że do szlifa i nowy tłok to jeszcze ujdzie. pasków, sprzęgieł i dzwonów i łożysk.
a czy w minarelli jest wał 10mm 12mm czy 14mm bo juz nie wiem?
Seryjny aerox (minarelli horizontal) ma na sworzeń 10mm ale niech się ktoś jeszcze lepiej wypowie
czyli wario ma byc na wał 10mm…
nieeeeeeee
10mm to sworzeń tłoka :roll:
wario 12mm ma być, dokładnie chyba było 12.8mm ale i tak mówi się 12mm.