Witam, od pewnego czas coś mi dzwoni w skuterze co to może być? Oprócz dzwonienia jego moc spadła. Nie stało się to z dnia na dzień, ale dziś zaczęło mnie to wkurzać. Skuter ma 9300 km przebiegu. Jak do tej [pory nic się w nim nie psuło. Skuter to Kingway Coliber.
Kilka osób mówi że są pierścionki do wymiany lub cylinder? jaki powinny być obiawy jeżeli cylinder był by do wymiany ?
Mój 4T dzwonił jak mi się ślizgi skończyły i ta blaszka od wariatora hałasowała.A zmieniałeś pasek i rolki?Pasek zmienia się po 6000 kilometrów w chinolach, rolki zazwyczaj też.Od tego mogły Ci osiągi spaść.Gdyby pierścienie padły, to by mogła kompresja być mniejsza, ale przede wszystkim by olej brał.Cylindry same w sobie nie padają prawie wcale w 4T chińskich.
Tak, jest to proste ( to znaczy dla kogo) musisz mieć szczelinomierz z tych bardziej "skomplikowanych" rzeczy.Wczoraj zamówiłem wał, jak dojdzie to będę składał skuter i zrobię art jak je ustawić :mrgreen: Są na innych forach artykuły o tym, jak je ustawić.
Zawory: Zamulenie silnika,głośne stukanie w okolicy pokrywy zaworów,"pufanie" ssący 0,05 wydech 0,10 Tak wyczytałem i tego się trzymam.I dobrze jedzie. Ja stawiam na sprzęgło! Spada moc,bo się ślizga... :D
Tak. Sama nazwa mówi "dzwon" sprzęgła. ----------------------------------------------------------------------- Dzwoni aż miło! Szczęki (3) biją o dzwon i fajny efekt jest....
Nie,po prostu jeździłem... Zakatować tej jednostki się nie da na odcinku 100-1000 km Dzwon miał taki kolor po 7600km---ale to china. Myślę ze i tak dużo :D