Dziwny dzwięk ?

Proszę o pomoc ponieważ wkręciłem za głęboko śróbki od wiatraczka w magneto.
Nagrałem filmik jak wydobywał się dziwny dzwięk.
Czyżby to magneto ? Proszę o wszelką pomoc na ten temat.


filmik :
Filmik nr. 1

Dzięki za pomoc.

taki dźwięk jest bo nie masz świecy wkręconej,
a tak w ogóle jak ich za głęboko wkręciłeś to możliwe że rozwaliłeś zapłon,
więc wykręć magneto i sprawdź.

słabo tam słysze ale jak ktoś , powiedział , coś przyciera , zapewne zwoje pod magnetem masz rozwalone tak jak ci powiedziałem w poprzednim temacie, koszt ok 50 zł , zresztą nie nagrywaj filmików tylko sciągnij i zobacz , nie wiem czy kiedy kolwiek sciągałes magneto bo jak byś sciągałt byś wiedział co to , tam nic innego nie może przycierać


edit

Szympa napisał:

taki dźwięk jest bo nie masz świecy wkręconej,

tak głupi to on już nie jest … wiadomo że chodzi o co innego

No dobra wykręce to tylko stary jak zablokować koło magnesowe ;p ?

blokadą tłoka ,

tylko jak będziesz odkręcał magneto , to nie ciągnij na siłe klucz , tylko ręką w niego pukac , co raz mocniej i mocniej aż w końcu puści , i pamiętaj , żebyś nie zgubił klinu , taki pstyczek na wale jest , i będzie ci potrzebny ściągacz do magneta , jak nie masz to zaraz cos pokombinujemy i narysuje ci w paincie jak to ma wyglądać

A wiec tak ściągacz mam :slight_smile: Buzzeti.
Tyle jest problem bo mam już słaby gwint na tym wale i się boje że juz potem nie dokręce ;/
a i nie mam blokady tłoka nie da się inaczej ;p ?

no innej opcji nie masz , możesz sprubować odpowiednią nażynką poprawić ten gwint , ale to trzeba wiedzieć jak , ale skoro nakrętka siędu do końca to gwint raczej jest ok , przy do kręcaniu mocno dokręc tylko się nie uwieszaj na kluczu i będzie ok ,

no nie wiem czy koszt tego będzie 50zł bo ja kiedyś też właśnie przez blokowanie magneta rozwaliłem zwoje i akurat tego się nie dało rozebrać, nawinąć na nowo też nie szło bo to jest maszynowo robione i taki znajomy powiedział że nie da rady do za cienkie drutki więc kupiłem nowy zapłon wiem że na pewno ponad 100zł dałem.

A jak wygląda blokada tłoka oraz odnośnie tego gwintu na wale to na samym początku nie ma ale dalej jest :slight_smile: i po dokręceniu zostaje trochę zapasu tyle że musiała mi się śruba źle wkręcić bo tak ciężko szło .Z gwintem to jeszcze chyba dam rade ale gorzej z tą blokada :expressionless:
Podeślecie linki co i jak to wygląda ?.

Dzięki za pomoc .



tygląda to tak (wkręcasz zamiast świecy), i kupisz to w każdym sklpie z częsciami do piździków , możesz też zrobić blokade samemu (potrzebna stara świeca) , powinno być gdzieś na forum a jak nie to wygoogluj

A stary nie pęknie mi tłok bo jak ja dokręcałem wtedy magento xD to bardzo mocno musiałem.

Jakoś wszyscy tak robią i to chyba jedyna metoda :slight_smile:

słuchaj tłok podczas pracy ma większe naciski , jak jest 12barów kompresja to jest 12kilo nacisku na centrymetr szescienny , poprostu delikatnie obróć wałem i ,przyłóż tłok do blokady a nie napierdzielaj nim to będzie ok .

Aha,okey :slight_smile: To zrobie blokade tłoka i dam znać :stuck_out_tongue:

nie wiem czy dobrze pamiętam ale tłok chyba najlepiej ustawić w najwyższym punkcie
(chyba)

Dzwięk wydobywa się z gaźnika.
A dokładnie przelatujące powietrze między gaźnikiem a krućcem wydaje dzwięk.
NIe występuje on kiedy jest założony filtr oraz włożona przepustnica,

Dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcie pozdrawiam.