Proszę o pomoc ponieważ wkręciłem za głęboko śróbki od wiatraczka w magneto.
Nagrałem filmik jak wydobywał się dziwny dzwięk.
Czyżby to magneto ? Proszę o wszelką pomoc na ten temat.
filmik :
Filmik nr. 1
Dzięki za pomoc.
taki dźwięk jest bo nie masz świecy wkręconej,
a tak w ogóle jak ich za głęboko wkręciłeś to możliwe że rozwaliłeś zapłon,
więc wykręć magneto i sprawdź.
słabo tam słysze ale jak ktoś , powiedział , coś przyciera , zapewne zwoje pod magnetem masz rozwalone tak jak ci powiedziałem w poprzednim temacie, koszt ok 50 zł , zresztą nie nagrywaj filmików tylko sciągnij i zobacz , nie wiem czy kiedy kolwiek sciągałes magneto bo jak byś sciągałt byś wiedział co to , tam nic innego nie może przycierać
edit
tak głupi to on już nie jest … wiadomo że chodzi o co innegoSzympa napisał:
taki dźwięk jest bo nie masz świecy wkręconej,
No dobra wykręce to tylko stary jak zablokować koło magnesowe ;p ?
blokadą tłoka ,
tylko jak będziesz odkręcał magneto , to nie ciągnij na siłe klucz , tylko ręką w niego pukac , co raz mocniej i mocniej aż w końcu puści , i pamiętaj , żebyś nie zgubił klinu , taki pstyczek na wale jest , i będzie ci potrzebny ściągacz do magneta , jak nie masz to zaraz cos pokombinujemy i narysuje ci w paincie jak to ma wyglądać
A wiec tak ściągacz mam Buzzeti.
Tyle jest problem bo mam już słaby gwint na tym wale i się boje że juz potem nie dokręce ;/
a i nie mam blokady tłoka nie da się inaczej ;p ?
no innej opcji nie masz , możesz sprubować odpowiednią nażynką poprawić ten gwint , ale to trzeba wiedzieć jak , ale skoro nakrętka siędu do końca to gwint raczej jest ok , przy do kręcaniu mocno dokręc tylko się nie uwieszaj na kluczu i będzie ok ,
no nie wiem czy koszt tego będzie 50zł bo ja kiedyś też właśnie przez blokowanie magneta rozwaliłem zwoje i akurat tego się nie dało rozebrać, nawinąć na nowo też nie szło bo to jest maszynowo robione i taki znajomy powiedział że nie da rady do za cienkie drutki więc kupiłem nowy zapłon wiem że na pewno ponad 100zł dałem.
A jak wygląda blokada tłoka oraz odnośnie tego gwintu na wale to na samym początku nie ma ale dalej jest i po dokręceniu zostaje trochę zapasu tyle że musiała mi się śruba źle wkręcić bo tak ciężko szło .Z gwintem to jeszcze chyba dam rade ale gorzej z tą blokada
Podeślecie linki co i jak to wygląda ?.
Dzięki za pomoc .
tygląda to tak (wkręcasz zamiast świecy), i kupisz to w każdym sklpie z częsciami do piździków , możesz też zrobić blokade samemu (potrzebna stara świeca) , powinno być gdzieś na forum a jak nie to wygoogluj
A stary nie pęknie mi tłok bo jak ja dokręcałem wtedy magento xD to bardzo mocno musiałem.
Jakoś wszyscy tak robią i to chyba jedyna metoda
słuchaj tłok podczas pracy ma większe naciski , jak jest 12barów kompresja to jest 12kilo nacisku na centrymetr szescienny , poprostu delikatnie obróć wałem i ,przyłóż tłok do blokady a nie napierdzielaj nim to będzie ok .
Aha,okey To zrobie blokade tłoka i dam znać
nie wiem czy dobrze pamiętam ale tłok chyba najlepiej ustawić w najwyższym punkcie
(chyba)
Dzwięk wydobywa się z gaźnika.
A dokładnie przelatujące powietrze między gaźnikiem a krućcem wydaje dzwięk.
NIe występuje on kiedy jest założony filtr oraz włożona przepustnica,
Dzięki za pomoc.
Temat do zamknięcie pozdrawiam.