Dziwny dzwiek w okolicach wariatora skuter 4t

Witam, w moim skuterze od dawna cos klekocze w okolicach wariatora, dokladnie tak samo jak na filmiku ponizej

Czyżby lozysko na wale sie juz konczylo?

Skad pomysl ze to lozysko.Moze byc wiele przyczyn.SPrawdzales przekladnie odpalales ze zdjeta pokrywa zaobserwowales cos? moze dzwiek sie niesie z innego miejsca.
Podstawa czy masz ustawione zawory?
Mialem zle ustawione zawory podobnie cykalo.

Zawor ssacy i wydechowy mam na 0,10mm, jedynie jak zdejme pokrywe to widac ze sprzeglo juz do wymiany raczej i odpalilem bez to cos stukalo w okolicach wlasnie wariatora a zawory raczej dobrze ustawione

Dodam, ze skuter nie wkreca sie na obroty

A na wolnych obrotach gdy skuter stoi w miejscu tylnie kolo samo sie kreci bez dodawania gazu

koło się kręci bo masz źle wyregulowane sprzęgło i łapie nawet na obrotach które są tzw “wolne”.
Wiec albo wolne masz zbyt wysokie albo sprężyki sprzęgła masz zbyt miekkie

Moze przez to skuter stracic na mocy??

nie. trzeba mieć 20 znaków odpowiedzi

Pytam dlatego bo zmienilem cylinder z tlokiem na 80cc a po prostej na pol manetki jedzie 25km/h a jak mialem 50tke to na pol manetki wiecej jechal

a jak wymieniales tlok byly luzy na wale na lozysku>? moze miales wyrobione juz albo nie wytrzymalo wiekszej sily.Ale pierw

i ustaw zawory na 0,5 ja jak amialem 0.1 to mi cykalo na 0,5 mam spokoj, ile to jest chwila roboty zeby srpawdzic ?
sprawdz na postoju bez przekladni czy sam silnik sie wkreca bez paska i bez wydechu .
Jak zmienias tlok wszyskto moze nie pasowac ze starego setupu i luzy zaworowe i stary wydech i cos gdzies indziej.To wszystko mus ize soba grac jeden zmieni i bedzie jezdzilo a drugi huk musi cos jeszcze zalozyc innego…
Gaznik dobrze umiesz regulowac , czyscic?
zmieniales dysze glowna? na 80cc to moze byc inna dysza potrzebna.Mozesz wyregulowac wolne obroty ale jak po odkreceniu leci ci malo z dyszy po 50cc to nie uzyskasz mocy.Poogladaj jak ludzie tuninguja to nie wystarczy tylko tlok mienic sama regulacja i dobranie dyszy zajmuje czasem pare dni bo trzeba odkrecac regulowac przejechac sie znowu rozkrecac i tak metoda prob i bledow ustawiaja.

Wydech mam sportowy a zawory sa nowe i ustawilem na 0,5mm tylko mam wlasnie chyba problem z gaznikiem, ale gaznik tez nowy juz go rozbierałem czyściłem, regulowalem itp a nadal nic, moze trzeba wieksza dysze kupic czy cos bo wogole sie na obroty nie wkreca i na full manetce mi 40 jedzie a 50tka szybciej jechała juz.

https://allegro.pl/oferta/moretti-odblokowany-gaznik-skuter-4t-gy6-80cc-50cc-gaznik-do-139qmb-15616992789

Tutaj gaznik

odkrec na postoju na makza manetke i po minucie sprawdz jakiego koloru masz swiece jak czarna zanczy ze za duzo benzyny i trzeba mniejsza dysze jak wypalona na bialo to za malo wachy i trzeba wieksza dysze dac. tylko po minucie odrazu gaasisz silnik z wysokich obrotow.

tu nie ma co sprawdzać. oczywiście że ma za mała dysze i kompletny brak regulacji

Mam zestaw i na kazdej sprawdzalem jedynie na dyszy 90 jedzie lepiej ale tylko troszeczke

a na większych sprawdzałeś?

Nie moge znalezc wiekszej dyszy niz 90

Pasującej do mojego silnika

serio ??? https://allegro.pl/listing?string=dysze%20dysza%20gaźnika%20m4
masz tam całe zestawy po 32zł do średnic 115 włącznie

poczytaj, działaj

Sprzeglo na nowe zmienilem i mi jedzie juz normalnie na dyszy 90