Dziwna sprawa z dyszą

Yo!
Otóż ciągle irytuje mnie ten problem i nie mogę dojść czemu tak się dzieje, może by będziecie wiedzieli ?
Chodzi więc o to, że moja rs nie chce dobrze chodzić na dyszy 150,140, nawet na seryjnej nie chodzi jak powinna, a dodam tu, że rs seryjnie odblokowane który wychodzą fabrycznie (wersja RM) mają wkładane oryginalnie dysze 170 i na takich chodzą ekstra, ludzie nawet jak mają wersje taką jak ja wkładają dysze główne 140,150,160 i 170 i też im dobrze chodzi …
A u mnie w ogóle nie chce… kręci się wtedy do niecałych 8rpm i uwaga! v-max jakieś 80 :smiley:
Co może tu być nie taką
Próbowałem już wszystkiego, czyściłem i regulowałem zawór wydechowy, czyściłem gaźnik i filtr powietrza… A mimo to nadal nie da się tego tak wyregulować by to chodziło jak należy :-/
No i proszę mi nie pisać że źle reguluję bo pomyślałem sobie przez chwilę że rzeczywiście nie umiem regulować i pojechałem do pobliskiego mechanika i on też nie wie :-/
Co może być nie taką
Burza mózgów :mrgreen:

Wiem, co jest przyczyną… ojciec ci Ape zablokował Black Box’em :stuck_out_tongue: :lol:

A tak serio, to coś innego zmieniałeś w tej RS prócz dyszy? Od kiedy(co robiłeś) dzieją się takie cyrkiż?

myślę że to od początku bo na seryjnej dyszy chodził trochę dziwnie, założyłem odblokowany dyfuzor (niby odblokowany, a kto wie czy jest na full odblokowany co prawda dało jakieś efekty…) i założyłem dysze 150 i mówię to teraz będzie ogień a tu dupa blada :-/

A może ten dyfuzor jest jakoś spierdolony, że blokuje gorzej, niż seriaż spróbuj zamienić na serię(jeżeli jeszcze ją masz), a dyfuzor rozetnij, i zobacz, co za gówno siedzi w środku lub ten sprzedaj i kup inny :wink: jak byłby dobry, to nie ma chuja we wsi, żeby się nie dało tego ustawić :wink:

no co jak co ale spawy widać, czyli rozcinany był na pewno, ale czy wszystko wywalone to nie wiem, na pewno jakaś część jest wywalona bo jak go założyłem to dużo lepsze przyśpieszenie miałem
No a może to być coś z zaworem membranowym, króćcem dolotowym ? jest to możliwe ?

A ja obstawiam, że jak ktoś odblokowywał ten wydech, to jak spawał, to natopiło mu spawu do środka(ZAGAPIŁ SIÊ) i się popieprzyła wewnętrzna powłoka wydechu… To jest mocno prawdopodobna opcja.

Zawór nie powinien się zniszczyć, króciec też… chyba, że grzebałeś i coś uszkodziłeś.

ja nie grzebałem przy tym… są takie śrubki z bolcem że potrzebny specjalny klucz :smiley:
kurcze no nie wiem … jakieś inne może jeszcze propozycje ?
no to jak by się tam nawet trochę zniszczyła to aż takie efekty by tego były!?

To coś siedzi głębiej :stuck_out_tongue:
No a spróbuj z tymi większymi dyszami może :wink:

a probowales jezdzic bez filtra albo z odkeconym dekielkiem od filtra ( bo pewnie jakis jest)
moze tutaj lezy wina…
sam nie wiem dziwny przypadek :confused:

No a spróbuj z tymi większymi dyszami może ;)


:?: no przecież napisałem że na większych dyszach tak się dzieje ...

KruczeK napisał:

a probowales jezdzic bez filtra albo z odkeconym dekielkiem od filtra ( bo pewnie jakis jest)
moze tutaj lezy wina...


no wyjmowałem rurki które łapią powietrze do filtra powietrza to było jeszcze gorzej

czyli na moje za duzo powietrza, ale wieksza dysza by dawala pozytywny efekt a nie odwrotnie :confused: jakas lipa :confused: wpadnij do mnie to podzialamy razem :smiley:

Lece,pędzę,zapi**dalam :stuck_out_tongue:
No ale podawajcie mi jakieś sugestie to będę się starał to sprawdzać i będzie mi znacznie łatwiej, bo ja już nie mam pojęcia co by tu zrobić

Mniejszą dyszę :smiley:

PeZeT, no ale o to chodzi żeby on dobrze chodził na większej dyszy … bo na mniejszej chodzi jako tak, ale nie ma tej mocy już… inne rs chodzą normalnie na dyszach 150 a moja nie… :-/

Zdejmij dyfuzor i sprawdź jakimś drutem(czy czymś), czy nie ma jakiegoś czegoś w środku :wink:

no ok… jak będę miał wolne to zobaczę co i jak… ale wątpię żeby to było przez dyfuzor…
bo jakoś on tam na pewno jest odblokowany bo w porównaniu z seryjnym to na tym wbija się na większe obroty i szybciej

Adverion napisał:

wbija się na większe obroty i szybciej


Tsaaa :p do 8tyś. :D
Nie no ja mam/miałem tak samo ... do 8k obr. i vmax koło setki :/
Byle bym i ja nie musiał zmieniać dysz :/

No a z gaźnikiem co ? Iglica i śruba - długo się tym bawiłeś na różnych dyszach ?

daj spokój z iglicą się już tyle bawiłem że śrubki pomykałem i musiałem brzeszczotem rowki naciąć na płaski śrubokręt :smiley:
z śrubką od regulacji powietrza tak samo się tyle bawiłem że hoho, ale dziwna sprawa bo na większej dyszy jak by on wcale nie reagował na tą śrubkę od powietrza…
No teraz to na biegach się wkręca tak na 1,2,3 do 11,5 a na reszcie do max 11… ale we 2 osoby czuć że nie ma sił :!:
A na starym dyfuzorze i dyszy był słabszy ale co prawda nie robiło mu różnicy czy jadę sam czy z pasażerem praktycznie tak samo szedł a teraz to już nie… jak jest pasażer to duży spadek mocy jest :-/
No a tak teraz sobie myślę że może ma za mało benzyny w komorze pływakowej i za to ? bo po prostu nie ma jak ciągnąć beny ? I tu by trzeba było podgiąć blaszkę od zaworku wydechowego taką ale w którą stronę ? żeby zwiększyć dawkę paliwa w komorze pływakowej …?

EDIT:

no dziś próbowałem z tą blaszką od zaworu iglicowego, ale to jednak też nie działa ;/

tak se myślę bo piszesz coś że do śrubek od króćca trzeba mieć specjalny klucz , może specjalnie dali takie śruby bo może tam jest blokada … ostatnio w hondzie viosion spotkałem się z czymś takim że było takie coś co nie pozwalało się do końca otwierać membranom i było trzeba to odgiąć